רשתות ערביות

צבא ארה"ב: "החות'ים תקפו ספינה בבעלות ישראלית"
תום אברמסון16.7.24
2
0
0
פיקוד המרכז של צבא ארה"ב הודיע הלילה כי כוחותיו השמידו ביממה האחרונה חמישה כטב"מים של המורדים החות'ים, שלושה מהם בים האדום ושניים מהם בשטח תימן.
כמו כן, הוסיף הצבא כי מוקדם יותר תקפו החות'ים בים האדום את ספינת המסחר "בנטלי", שנמצאת בבעלות ישראלית ושטה תחת דגל פנמה, בזמן שזו הובילה מטען מרוסיה לסין.
"לא דווח על נזק ונפגעים באירוע", נמסר. (צילום: ארכיון)
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
