כבאות מחוז דרום

חומר מסוכן דלף במפעל 'חיפה כימיקלים' סמוך לדימונה
פז אבוחצירה10.7.24
2
0
0
שלושה צוותי כיבוי, בהם צוותי ניטור ורכבים ייעודיים לחומרים מסוכנים, מטפלים בדליפה גדולה של חומצת מלח במפעל 'חיפה כימיקלים' באזור התעשייה מישור רותם הסמוך לדמונה.
248 קוב של חומצת מלח דלפו במפעל והצוותים מבצעים שאיבה של החומר, נכון לעכשיו האירוע מתוחם.
אין השפעה על המפעלים הנוספים באזור והערכים שנמדדו נמוכים מאוד - כך נמסר מכבאות והצלה.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
