
0:00 / 0:00
השר קרעי על הנאום המביך של לפיד: "מכר אותנו לחיזבאללה ועכשיו מוכר אותנו לתומכי טרור" | צפו
פז אבוחצירה10.7.24
14
0
0
שר התקשורת הד"ר שלמה קרעי, התייחס במליאת הכנסת לנאומו של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, כאשר האחרון הביך את עצמו בחוסר בקיאות בהצעת החוק להוצאת הטרור מהאקדמיה.
קרעי אמר: "ראש ממשלה לשעבר שמכר אותנו לחיזבאללה ועכשיו מוכר אותנו למרצים המסיתים ותומכי הטרור באוניברסיטאות. ההצבעה של לפיד על החוק הזה תגמור לו את הקריירה".
14
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
