ניר שמול ינחה את פאנל רעידת אדמה שיווקית בעיר הנדל"ן באילת - 0404
ניר שמול ינחה את פאנל רעידת אדמה שיווקית בעיר הנדל"ן באילת תומר פדר

ניר שמול ינחה את פאנל רעידת אדמה שיווקית בעיר הנדל"ן באילת

ניר שמול מנכ"ל חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ומסחרי, ינחה את הפאנל המקצועי: "רעידת אדמה שיווקית, " בוועידת עיר הנדל"ן באילת. הפאנל יתקיים ביום רביעי בתאריך  29.11 במלון רויאל ביץ' בעיר.

לדברי ניר שמול לקראת הכנס: "אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה שיווקית בנדל"ן. מהפכה זו  נובעת בין היתר מפרוייקט "מחיר למשתכן",  שמאחורי המהלכים השיווקיים שלו אין חשיבה עד הסוף לבחינת ההשלכות של צעד זה או אחר. המהלכים הללו, יוצרים מכשולים רבים לענף הנדל"ן שמחוסר ברירה מבצע מהפכים    שיווקיים,  ותכנונים אסטרטגיים מפתיעים".  

"על רקע  המהפכה השיווקית בנדל"ן,  נביא לדיון בפאנל מומחים מובילים בישראל, החיים ונושמים את שוק הנדל"ן בישראל ברמה יום יומית כדי לספר לנו כיצד הם מתמודדים בתקופה זו.   בין היתר יתייחסו הדוברים: לאיזה יחסי ציבור צריכים אם בכלל במחיר למשתכן?; לנהירה של הצרכן הישראלי לרכישות של נכסים מניבים בישראל,  לצד קניות הולכות וגדלות של ישראלים בחו"ל ;  האם השר משה כחלון ער לכך שכסף ישראלי יוצא החוצה בהמוניו –  ומה יש לח"כ מהקואליציה לומר על כך?; האם בעקבות ההתמוטטות של שניים ממארגני קבוצות  הרכישה  מהגדולים שהיו בישראל,  ישראלים עדיין מוכנים לקנות מקבוצת רכישה?,  ושאלת מיליון הדולר האם המחירים ירדו או יעלו בשנה הבאה?"

המשתתפים בפאנל: רני רהב – רן רהב תקשורת ויח"צ, ח"כ אורן חזן, דן פרנס – מנכ"ל קרסו רונן בן מאיר – מנכ"ל סורת, רמי יהודיחה – מנכ"ל פרסום – lead-ogilvy, חני הורוביץ' – מנכ"ל קבוצת הורוביץ. אורנה פרי יחסי ציבור ותקשורת.

נושאי הפאנל: השפעת המדיניות של כחלון על שוק הנדל"ן ובמיוחד על שיווק הנדל"ן בישראל; השפעת "מחיר למשתכן" על עסקאות הבניה של חברות הנדל"ן – אלה שבונות עבור מחיר למשתכן ואלו שלא בונות במסגרת זו ואינן יכולות לרכוש קרקעות כרגע, האדפטציה והשוני באסטרטגיות המכירה ללקוחות שביצעו חברות העושות בשיווק נדל"ן, קבוצות הרכישה ואופן פעילותן לאחר המפולות שהיו במשק בשנה האחרונה וחוסר האמון של הציבור באופציה זו, מה צפי המחירים וההתנהלות בענף הנדל"ן בעוד שנה.