מרכז רפואי פדה-פוריה: מובילים בשביעות רצון המטופלים - 0404
מרכז רפואי פדה-פוריה: מובילים בשביעות רצון המטופלים

מרכז רפואי פדה-פוריה: מובילים בשביעות רצון המטופלים

הבוקר (רביעי), פורסם מחקר נרחב שערך משרד הבריאות בקרב 11 אלף חולים לפיו, המחלקה לרפואה דחופה (מיון ) של המרכז הרפואי פדה-פוריה מדורגת במקום השלישי מתוך כל בתי החולים בארץ. מיון ילדים זכה לציון גבוה במיוחד, 90% ודורג במקום השני מקרב כל בתי החולים.

הבוקר פורסם סקר ענק שערכו בקיץ האחרון נציגי משרד הבריאות בו השתתפו בו כ־11אלף מטופלים ב־27 בתי־חולים בארץ. ממצאי הסקר שבדק מדדים שונים עולה כי חדר המיון של המרכז הרפואי פדה-פוריה זכה לשביעות רצון גבוהה מאד והגיע למקום השלישי עם ציון של 78% . בדרוג חדרי המיון לילדים זכתה מחלקת מיון ילדים של המרכז הרפואי פדה-פוריה לציון גבוה במיוחד – 90% , ודורגה במקום השני בארץ.

ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה אמר עם פרסום הנתונים הגבוהים, "אנחנו מלאי גאווה והערכה להשקעה היום יומית של הצוות המקצועי והמסור במלר"ד (מיון). בשנתיים האחרונות השקענו משאבים רבים לשיפור השירות במחלקה. החל מהכנסת מערכות מתקדמות לניהול תורים והעברת מידע למטופלים על שלבי הטיפול , תוספת כוח אדם מנהלי, עוזרי רופא ותגבור לצוות הסיעודי ושיפור התשתיות. אין ספק שכל המאמץ המשולב הזה מאפשר לנו לתת שירות מקצועי יותר וטוב יותר למטופלים שלנו ועל כך גאוותנו. נמשיך לשפר ולהשתפר, לרווחת כלל המטופלים ובני משפחותיהם".

מלר"ד המרכז הרפואי פדה-פוריה הוא הראשון בארץ בו מופעלת בהצלחה מערכת מידע למטופלים לדברי משה בן סימון, האח האחראי במלר"ד כיום פועלות במחלקה שתי מערכות מתקדמות וחדשניות, הראשונה לניהול תורים והשנייה מעבירה על גבי מסכי מידע למטופלים ולבני משפחותיהם מידע עדכני על שלבי תהליך הבדיקות והטיפול.

הלן מלכה זאבי, מנהלת הסיעוד ציינה הבוקר, "אני גאה מאד בצוות המלר"ד על תוצאות סקר שביעות הרצון של המטופלים אשר משקפות את המחויבות, המקצועיות וההירתמות של הצוות תוך הצבת המטופל ובני משפחתו במרכז העשייה שלנו".

ד"ר ערן טל אור, מנהל המלר"ד סיכם ואמר, "היה פה שיתוף פעולה הדוק של כלל הצוותים: סיעוד, מינהל ומשק ורפואה על מנת לשפר את השירות לפונים אלינו . אנו מודים לציבור על הבעת האמון וההערכה".