- גבר כבן 50 במצב קשה בעקבות תאונת דרכים בין משאית לרכב
- הותר לפרסום: רס"ב (מיל') סבסטיאן איון הי"ד, בן 51, מראש העין נ...
- אריאל עידן, כתב הדרום של ערוץ 14: "לא דיברו איתי על הפרס, גם א...
- "אמשיך לכבד ולחבק את משפחות החטופים תמיד וללא תנאי"
- "כשכולם היו המומים, פצועים ומוכים- התייצבתם ראשונים"
- "הרמטכ"ל ידע, אנחנו התרענו ופשוט זלזלו"
- "הצילו חיים של עשרות תושבים בבארי" | פרס ישראל יוענק ל"צוות אל...
- בן גביר בביקור בנגב: "לא יתכן שעבריינים יחיו בתחושה שהם בעלי ה...
- יופי של חורף ישראלי | צפו
- ראש הישיבה אויים בשיחה מהשב"כ: "מנע מתלמידך להשתתף במחאות, אם ...
מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך: השירות ללקוח צריך להיות דיגיטלי בטלפון הנייד
מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך הציג הבוקר בוועידת המהנדסים באילת את תפיסתו הניהולית בעידן הטכנולוגי.
לתפיסתו, גם בתחום ייצור האנרגיה הלקוח יהיה במרכז. הוא יהפוך להיות חלק פעיל במערכת. הוא ייצר ויאגור חשמל בהתאם ליכולותיו וצרכיו, מיקרו גנרציה ואנרגיות מתחדשות מבוזרות יהפכו להיות חלק משמעותי מהיצור.
רשת החשמל על כל מרכיביה תהפוך להיות חכמה יותר ופתוחה יותר מהמונה ועד מרכז הבקרה, כאשר היכולת לחזות ביקושים, לקבל התראות על תקלות ברמת הלקוח ולאתר אובדנים וגניבות – תשתפר.
הרכב החשמלי יהפוך להיות סטנדרט של תעשיית הרכב. וכך, טעינה חכמה, מהירה ותוך מתן אפשרות לשימוש במצברי כלי הרכב על מנת לייצב את הרשת ולהחליק שיאי ביקוש תהיה חלק אינטגרלי מהשרות שהרשת תיתן ותקבל.
חברת החשמל מתאימה את עצמה לשינויים העתידיים: "חברת החשמל עוברת טרנספורמציה דיגיטאלית עמוקה בכל המקטעים מרשת חכמה ומניה חכמה ועד הטמעה של תהליכים פנימיים ושירותים ללקוח.
מדובר בתהליכים טכנולוגיים מורכבים לצד, שינוי בתרבות ארגונית ושיטות עבודה. זה לא מובן מאליו לחברה ותיקה שהינה מונופול וזה בדיוק השינוי שחברת החשמל נמצאת בעיצומו , אנחנו כבר הפנמנו את התחרות אנחנו בעד תחרות ואנחנו דורשים להיות שחקן שווה זכויות".