איך לקדם חנות וירטואלית - 0404
איך לקדם חנות וירטואלית iCLIPART

איך לקדם חנות וירטואלית

אז יש לכם חנות וירטואלית בשעה טובה והשקעתם בה לא מעט. עיצבתם אותה, הוספתם בה תכנים וכמובן את המוצרים, דאגתם שהיא תהיה רספונסיבית (בעלת נראות מיטבית במכשירים השונים) והוספתם לה פיצ'רים שונים. לא משנה אם עשיתם את זה בעצמכם או כמו שהרוב עושים, פניתם לחברה מקצועית שתבנה לכם את החנות, אתם צריכים עכשיו לקדם אותה. אתם צריכים שיחשפו אותה ברשת ואתם צריכים קודם כל להבין שעצם הקמתה לא אומר שהיא תצליח.

כמו שחנות במקום שכוח-אל מעוצבת ככל שתהיה לא תצליח, כך גם חנות אינטרנטית שלא תופיע בתוצאות הראשונות בגוגל ולא תגיע לעיניים רלוונטיות רבות ככל שניתן. מהם היתרונות בקידום של חנות וירטואלית? יש יתרון אחד ברור והוא – יותר מתעניינים, יותר לקוחות וכמובן בסופו של דבר יותר כסף בחשבון הבנק. אתם חייבים לקדם את החנות שלכם ויש דרכים שונות לעשות את זה והנה כמה מהן:

קידום אורגני בגוגל

קידום חנות וירטואלית בגוגל באופן אורגני היא דרך מצוינת לחשיפה, דרך נפלאה לקבל טראפיק (תעבורה באתר) מרשים ובעיקר לשמור על יציבות של לקוחות לאורך זמן. קידום אורגני או בשמו המקצועי – SEO כשמו כן הוא, ביצוע פעולות שונות על מנת שהאתר יגיע באופן טבעי למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל, וזאת על ידי מיטוב שלו אל מול מנוע החיפוש. חלק מהפעולות הנדרשות בקידום כזה הינן יצירת תוכן מתמיד באתר, יצירת קישורים פנימיים, יצירת קישורים חיצוניים לאתר ומיטוב הקוד של האתר כמו גם מיטוב חוויית הגלישה. יש פרמטרים שונים לקידום של אתר בצורה אורגנית בגוגל והקידום הוא על בסיס ביטויים מקודמים.

קידום ממומן בגוגל

היתרון המרכזי של קידום ממומן בגוגל של חנות וירטואלית כמו של כל אתר הוא בכך שרגע אחרי שמקימים את הקמפיין אפשר כבר להתחיל ולראות תוצאות. קידום ממומן הוא קידום גם כן על בסיס ביטויים והתשלום הוא לפי הקלקות על התוצאות. שלושת התוצאות הראשונות בגוגל הן התוצאות הממומנות ובגדול, שיטת ההצגה היא על בסיס ההצעה הגבוהה ביותר של המפרסמים.

קידום ממומן בפייסבוק

פייסבוק בשל היותה הרשת החברתית הפופולארית בעולם אוגרת עלינו לא מעט מידע… עם המידע הזה המפרסמים יכולים לנתב את הפרסום שלהם ללקוחות ספציפיים על בסיס גיל, מין, מצב סוציואקונומי, סטטוס זוגי, מיקום, תחביבים ועוד פרמטרים רבים ומגוונים… את הפרסום ניתן לטרגט באופן מדויק ולהעלות את הסיכויים שהפרסום יהיה רלוונטי. גם פה מדובר על פרסום ממומן ועל הצעות מחיר שונות, והיום יותר ויותר בעלי חנויות וירטואליות בוחרים בדרך זו על מנת לקבל תמורה טובה יותר לכסף שלהם.

כמובן שנגענו פה מעט מאוד בשלושת האפשרויות הללו והן מציעות עולם ומלואו, כמו גם אופציות פרסום ושיווק נוספות שיכולות להפוך את החנות שקמתם למכונה של מזומנים.