לנהל נכסים בקלות - 0404
לנהל נכסים בקלות FREEPIK

לנהל נכסים בקלות

העולם שלנו מתקדם ומתפתח ללא הרף, ולפיכך ישנם אנשים שפשוט זקוקים לתוכנה טובה לניהול העסקים שלהם. עסק שאינו משכיל להתקין תוכנה אוטומטית עלול למצוא את עצמו הרחק מאחור. כך לדוגמה, אם אתם מנהלים נכסים מכל סוג שהו, כדאי לכם לרכוש תוכנה לניהול נכסים ופרויקטים אשר תשדרג לכם את העסק. באמצעות תוכנה משוכללת שכזו ניתן יהיה לבצע מגוון רחב של פעולות בקלות ובמהירות. אז הגיע הזמן להתקדם ולרכוש תוכנה חדשה שתעזור לכם להתנהל בעולם שלא מפסיק להתחדש.

כל הסיבות לרכוש תוכנה לניהול נכסים

כבעלי עסקים אין לכם הרבה זמן לנהל את העניינים בעסק, וגם חשוב להקל על העובדים שלכם בניהול העניינים. תוכנה לניהול נכסים מניבים אלמוג מערכת ERP מאפשרת לכם לבצע מגוון רחב של פעולות מבלי להניד עפעף. קיימות סיבות טובות לרכוש תוכנה כזו. ראשית, כאשר מבצעים פעולות באופן אוטומטי, יש פחות טעויות. ברגע שהתוכנה עושה את כל החישובים, אתם יכולים להיות בטוחים שלא תטעו. שנית, ניהול הנכס דורש ביצוע פעולות רבות, ואת מרביתן ניתן לעשות באופן אוטומטי באמצעות תוכנה. דוגמאות לפעולות כאלה יכולות להיות חיוב הלקוח עבור דמי ניהול, ניהול חוזה מול דייר, ניהול שירות ואחזקה, דרישות תשלום או ניהול וטיפול בקריאות שירות. שנית, התוכנה מאפשרת לכם לחסוך בזמן יקר, וכן לתעד ולעשות סדר. אם בעבר נתונים שלמים היו נשמרים בתוך קלסרים והיה צריך לשלוף בכל פעם קלסר של לקוח ולחשפש נתונים, הרי שהיום ניתן לעשות חיפוש משוכלל על לקוח באמצעות תוכנת מחשב.

מעבר לכך, קיימים ביצועים שונים לתוכנת אלמוג שכדאי להכיר. כך למשל, החברה מאפשרת לנהל פרויקטי בינוי והשבחה. במסגרת הפרויקטים האלה ניתן לנהל תקציב חברה, להפיק ולנהל חשבוניות, לבצע הזמנות של קבלני משנה, לקשר למודול פיננסי ועוד. נוסף על כך, לרשות הלקוחות עומדות אפליקציות יעילות כמו פורטל המאפשר לדיירים לדווח על תקלות וכן אפליקציה המאפשרת לדווח על משימות מהשטח.

מנהלים פרויקטים בהצלחה

יכולת נוספת של ניהול התוכנה שכדאי להכיר היא ניהול פרויקטים. תוכנה לניהול פרויקטים מסייעת לניהול תקין במהלך החברה ונותנת לכולם שקט תעשייתי. תוכנת ERP מבית אלמוג מאפשרת לכם לבצע מגוון רחב של פעולות ולאפשר ניהול פרויקטים נוח ובטוח. התוכנה חוסכת לכם זמן יקר ובאמצעותה ניתן לנהל כל פרויקט שתוכלו להעלות על הדעת. מבחינת אפשרויות מגוונות, התוכנה מספקת פיצ'רים כמו מעקב אחר פרויקטים, נהיול שעות העבודה של העובדים, הנפקת חשובניות, מעקב אחר הצעות מחיר, ניהול הסכמי לקוח ועוד. באמצעות תוכנה לניהול פרויקטים שמסייעת לכם לעשות פעולות באופן אוטומטי, זמני העבודה מתקצרים והפעולות שלכם הופכות לאפקטיביות יותר.

איך מתחילים?

אם גם אתם רוצים להכניס תוכנה יעילה לעסק שלכם ולשדרג אותו כראוי, אתם מוזמנים להתחיל ברכישת התוכנה. אז איך עושים זאת? ובכן, בשלב הראשון אתם פוגשים את צוות הפיתוח של אלמוג. הצוות לומד על העסק שלכם כדי להתאים לכם את התוכנה הרצויה לפי הדרישות. לאחר שלומדים יותר על העסק שלכם, מתאימים את התוכנה מבחינת הוספה או מחיקה של שדות בהתאם לאופי העסק. לאחר מכן עוברים להקמת התשתיות שעליהן יתקינו את התוכנה. בשלב הרביעי, מטמיעים את התוכנה עצמה בתוך הארגון כדי לראות אם היא פועלת ולבחון מה כדאי לתקן. ברגע שמסיימים להטמיע את התוכנה, הלקוח עובר הדרכה מכוונת על מנת שידע להשתמש בתוכנה. באופן כללי, התוכנה ידידותית למשתמש כך שגם עובדים חדשים יוכלו ללמוד אותה בקלות. גם לאחר שאתם עוברים הדרכה, צוות אלמוג נשאר כדי ללוות אתכם ולוודא שהבנתם הכול.

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]