- טלטלה בשוק בעקבות צניחה במניית סנאפ: מטא נופלת ב-9%, נאסד"ק מא...
- הטרור משתולל: נזק לכלי רכב בפיגוע אבנים סמוך לשכם
- חיילי צה"ל הצטרפו היום ללימוד בבית המדרש של ישיבת חומש
- ערבי ניסה לחטוף דגל ישראל מסגן ראש עיריית ירושלים - כך זה נגמר...
- רבה של העיר רחובות, הרב שמחה הכהן קוק, הלך לעולמו
- שאשא ביטון הורתה להוציא צווי מניעה לעיצומי ארגון המורים
- מאות מיליונים לרשויות ערביות | ח"כ אופיר כץ: "בלי תנאים, בלי ה...
- נזק לכלי רכב בפיגוע אבנים סמוך לחוות גלעד
- נתניהו: "כל דקה של בנט על הכיסא עולה לאזרחי ישראל מאות מיליוני...
- ועדת הכספים אישרה העברת 740 מיליון ש"ח לרשויות ערביות. סמוטריץ...

איך יוצרים קשר מהיר עם חברות בעידן האינטרנט
לכאורה רשת האינטרנט הפכה את העולם לכפר גלובלי קטן שבו אפשר להשיג כל מה שרוצים ממש תוך כמה הקלקות של העכבר. ברוב המקרים זה אכן נכון אך לא תמיד המידע הדרוש באמת זמין ונגיש בצורה נוחה ובהירה. לפעמים צריך דווקא התערבות של צד שלישי אובייקטיבי שבעזרתה אפשר למצוא את המענה הטוב ביותר. כך בדיוק הדבר מבחינתו של אתר האינטרנט https://serviced.co.il – שמהווה אינדקס דיגיטלי מתעדכן עבור אופן יצירת הקשר של הלקוחות עם מגוון רחב של חברות מכל עולמות התוכן כאן בישראל. לא תמיד ברור ללקוחות אל מי לפנות או אל מי להפנות שאלה או בירור שיש להם ובזכות חלוקה נכונה ונוחה לקטגוריות באתר של השירות בקליק – הרבה יותר קל להבין עם מי צריך לדבר ואיך יוצרים את הקשר החשוב הזה.
איך יוצרים קשר עם חברת ביגוד?
חברת עדיקה, למשל, היא חברה מוכרת בעולם האופנה ויש לה מבחר גדול של חנויות פיזיות ברחבי הארץ לבגדים, נעליים ואביזרי אופנה. מה קורה כאשר לקוח של הרשת מעוניין ליצור קשר על מנת לשאול שאלה או לברר דבר מה? לא תמיד הוא מבין או יודע לאן או אל מי לפנות. בזכות אתר כמו זה של השירות בקלי הלקוחות יוכלו לבחור בקטגוריה של אופנה וכל למצוא את העמוד הייעודי של שירות לקוחות עדיקה ובו כל הדרכים האפשריות ליצור קשר עם החברה והחנויות. כך לא צריך לבזבז זמן בהמתנה בשיחת טלפון או לחייג למספר הלא נכון. בעמוד אפשר יהיה למצוא כמה וכמה קיצורי דרך שיובילו את הלקוח בדיוק אל מי שיוכל לתת לו את המענה הנכון, היעיל והמתאים ביותר. לא מבזבזים זמן, לא מתייאשים עוד לפני הפנייה ובוודאי שלא מוותרים על שירות שכל לקוח צריך לקבל כאשר מתעורר אצלו הצורך בכך.
כשרשת האינטרנט מתגייסת לטובת הלקוחות
אין ספק שבזכות אתרים כמו זה של השירות המהיר בקליק הלקוחות והגולשים יכולים לחוש הקלה גדולה. הם יכולים לדעת שיש להם אל מי לפנות והם לא צריכים לחפש בכוח איך או אל מי לפנות. כיום בעידן האינטרנט לקוחות כבר לא חייבים לחפש את המקום שאליו הם צריכים לפנות ובוודאי שהם לא חייבים להמתין הרבה זמן על הקו בשיחת טלפון. יחד עם זאת, כאשר יש אתר שלוקח על עצמו להקל על קהל הלקוחות ולסדר עבורם בצורה נוחה, נגישה וידידותית את כל המידע החשוב ואת ערוצי יצירת הקשר – מומלץ מאד לפעול ביחד איתו ולשמור אותו במועדפים של דפדפן האינטרנט. כך אפשר יהיה לשלוף חיש מהר כל ערוץ יצירת קשר עם כל אתר או חברה ולשלוח את ההודעה הרצויה בלי להתעכב.