מוציאים הון על פרסום מקוון? הכתבה הזו עבורכם - 0404
מוציאים הון על פרסום מקוון? הכתבה הזו עבורכם יחצ

מוציאים הון על פרסום מקוון? הכתבה הזו עבורכם

אם גם אתם מוציאים סכומי עתק על פרסום באינטרנט כנראה שאתם עושים זאת לא נכון. כך מלמדת איירין שוורצגלס, מאסטרית למכירות ובעלת מוקד טלמרקטינג פעיל. בהכשרה המהירה שלה "קהילה בצ'יק" היא מלמדת את עקרונות הפרסום הארוגני היעיל.

"כיום, אנשים אוהבים לצרוך מוצרים ושירותים ישירות מאדם שהם מכירים", היא מסבירה. "זה לא עידן שבו אנו מתרגשים מפרסומות יקרות בטלוויזיה של חברות גדולות".

"לכן", היא מוסיפה, "אם אתם יודעים כיצד לבנות קהילה בווטצאפ ובדרכים נוספות אתם יכולים להשיג חשיפה איכותית ומשמעותית לקהל היעד שלכם. הם מרגישים שהם יכולים לשאול אתכם שאלות, להתייעץ בעת הצורך. כך, כאשר הם כבר מוכנים לקנות את השירות אתם האפשרות הראשונה שהם יפנו אליה".

לוקח הרבה זמן ליצור קהילה כזו, לא?

"לא בהכרח. בקורס המזורז שלי 'קהילה בצ'יק' אני מראה לבעלי עסקים איך אפשר לבנות קהילה שוקקת במספר שבועות. קהילה של אנשים שכל אחד מהם באמת מתעניין בשירות, ולא סתם מקליק על מודעה זמנית ברשת. למעשה, עסקים שמפרסמים בתשלום בגוגל ובפייסבוק מפסידים כסף. החברות האלה הופכות להיות שותפות בעסק, והן כמובן לא מתחלקות בהוצאות שלו. אתם משלמים על המשרד ומעסיקים את העובדים כל חודש, והחברות הללו שואבות את תקציבי הפרסום".

מה בעצם את משנה?

"הבסיס לאיתור האנשים שיצטרפו לקהילה הוא מתוך קבוצות בפייסבוק. אני מלמדת איך למצוא את קהל היעד בקלות מתוך תשתית שכבר קיימת ברשת החברתית. את כל התהליך הזה אפשר לעשות בלי להוציא שקל אחד. אם יודעים מה לכתוב, איך לפרסם את הפוסטים הנכונים והיכן לפרסם אותם אפשר לבנות קהילה מנצחת".

"לאחר מכן", היא ממשיכה, "אני מלמדת איך להעביר את הלקוחות הפוטנציאליים הללו לקבוצות הווטצאפ שלכם. אלה הקבוצות שאתם שולטים בתכנים שיופיעו בכל יום, יש לכם אפשרות להוציא ולהכניס אנשים לקבוצה כאוות רצונכם. משם הדרך לשווק באופן חכם קלה יותר, וכמובן הרבה פחות יקרה מפרסום מקוון בכל מדיה אחרת."

כמה אנשים למדו עד כה את השיטה?

"עד היום המחזורים הראשונים של 'קהילה בצ'יק' הצליחו למנף מעל 400 עסקים קטנים. לפעמים בעל העסק הוא זה שמצטרף לקורס, ולפעמים הוא רושם את האדם שאחראי על השיווק והפרסום שלו. יש אצלנו עסקים מכל התחומים. החל מקידום אתרים, מוצרים פיננסיים כמו משכנתאות, מתווכים, מטפלים שונים, מרצים ועוד מגוון רחב של עסקים. המשותף לכולם הוא העובדה שנמאס להם להוציא סכום אדיר על פרסום ברשת".

מגיעים ללידים, מה עושים איתם?

"אחרי שחברי יקהילה בצ'יק בנו את הקהילה, יש להם מגוון רחב של אפשרויות. אפשר למכור קורסים, שירותים, מוצרים. בעת הצורך הם גם יכולים להשתמש בשירותי מוקד מכירות שלי, וכך ליהנות מהיתרון של משווקים מיומנים".

 איירין מפעילה בשנים האחרונות מוקד מכירות בו עשרות טלפנים וטלפניות מתקשרים למכור שירותים עבור לקוחותיה. המוקד פועל מהיום הראשון בפורמט "קורונה". כלומר, כל הטלפנים עובדים מהבית.

כיצד מודל ההעסקה מהבית עוזר ללקוחותיך?

"אנו מפעילים את המוקד באופן שהלקוחות מקבלים את הזמן של הטלפנים נטו. הם לא משלמים על הפסקות סיגריה או צריכים לשאת בעלויות הנלוות של העסקת איש מכירות טלפוני. אנו מבצעים עבור לקוחותינו שירותים של טיוב לידים, מכירות טלפוניות (טלמרקטינג), תיאום פגישות ועוד. כל התהליך מתבצע באופן היעיל ביותר".

מה מינימום השעות שאפשר להזמין מכם?

"לקוחות קטנים מתחילים מהעסקת טלפן שעה ביום, לאחר מכן תמיד אפשר להוסיף עוד שעות".

בהחלט ממלא השראה.

אז אם אתם רוצים להתחיל לפרסם באופן יעיל יותר או לפנות לשירותי מוקד המכירות של איירין שוורצגלאס, כנסו לקישורים הבאים:

עוד פרטים על קורס קהילה בצ'יק – ארבעה מפגשים בחודש

פרטים נוספים על מוקד המכירות

 

הירשם
התראה על
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]
1
0
Would love your thoughts, please comment.x