הפקת סרטונים באנימציה – שלל יתרונות שכדאי להכיר - 0404
הפקת סרטונים באנימציה – שלל יתרונות שכדאי להכיר canstockphoto

הפקת סרטונים באנימציה – שלל יתרונות שכדאי להכיר

הפקת סרטונים מסוגים שונים מהווה כיום דרך מרכזית ועיקרית להעברת מסרים, בפרט לצרכי שיווק, בניית תדמית וקידומה, הדרכה וכיוצ"ב. סרטון קצר, קולע ומופק היטב מהווה דרך מצוינת לרכוש את תשומת הלב, העיניים והסקרנות של קהלי יעד מסוגים שונים, דוגמת לקוחות פוטנציאליים למוצר או שירות מסוים, לקוחות קיימים אשר עושים שימוש בשירותי החברה, משקיעים פוטנציאליים עבור מיזם עסקי ועוד. הן כאשר מדובר בהפקת סרטוני תדמית והן במקרה של סרטונים מסוגים אחרים דוגמת הדרכה או שיווק, אנימציה היא אחד המדיומים המתבקשים והאטרקטיביים ביותר בתחום. מהם היתרונות העיקריים אשר מושכים יותר ויותר חברות וארגונים להפיק סרטונים דווקא באנימציה?

להלן כמה מהיתרונות העיקריים של הפקת סרטונים באנימציה על פני פורמטים אחרים, דוגמת צילום, עבור שלל מטרות שונות:

עלויות משתלמות ביותר – הפקת סרטון אנימציה תהיה לרוב זולה ומשתלמת הרבה יותר מאשר צילום של סרטון. כשמפיקים סרטון אנימציה אין צורך בציוד צילום, שחקנים, סטים, תפאורה וכיוצ"ב. כך ניתן להשקיע את הכסף בסרטון ברמת איכות גבוהה במיוחד ואף להפיק מספר סרטונים עבור קהלי יעד שונים, בתקציב נמוך יותר מזה שהיה נדרש עבור הפקת סרטון מצולם מושקע אחד.

פורמט חסר מגבלות – באנימציה אין גבולות ואין מגבלות. ניתן ליצור ולהציג כל רעיון שרק ניתן לחשוב עליו, ללא עלויות הפקה גבוהות. כך ניתן להעביר גם רעיונות מורכבים ביותר ולהציג מצבים שקשה מאוד להפיק ולצלם בצילום "אמיתי" (למשל, במקרה של הפקת סרטון מוצר/  שיווק/ גיוס, משקיעים של סטארט אפ המעוניין להציג טכנולוגיה חדשה ומורכבת).

הצגה קלילה שמעוררת הזדהות ואמפתיה – אנימציה מאפשרת להציג כל נושא בצורה "קלילה", נעימה ונגישה, כך שקל מאוד להתחבר לתוכן וגם לדמויות המופיעות בסרטון. זה מהווה יתרון מרכזי בסרטונים מסוגים רבים. לדוגמה – במקרה של הפקת סרטוני הדרכה לעובדים או לקוחות נרצה לתפוס את תשומת ליבם ולהבטיח כי הם "יישארו איתנו" לכל אורך הסרטון. דמויות אנימציה והצגה קלילה של הנושא יסייעו להשיג מטרה זו. כך גם במקרה של הפקת סרטוני תדמית או שיווק – האנימציה מאפשרת לקהל הצופים להתחבר ולהזדהות עם הדמויות, ולכן מעלה את האפקטיביות של הסרטון.

יצירת דמויות שיהפכו לחלק מהמיתוג של העסק – בסרטון אנימציה אנו יכולים לבנות דמויות אשר יהפכו לסוג של "פרזנטוריות" של הארגון המפיק את הסרט, וישמשו לאחר מכן במערך השיווק והפרסום של העסק. הסרטון הוא מקום טוב להכיר את הדמויות לקהל היעד, ולגרום לצופים להתחיל לזהות את הדמויות עם העסק שלנו.

 

הפקה מהירה ופשוטה יחסית – מכיוון שאין צורך בשחקנים, ימי צילום, תפאורות וכיוצ"ב ההפקה של סרטון אנימציה יכולה להיות מהירה ופשוטה הרבה יותר מאשר פורמטים אחרים. לרוב, ניתן להפיק סרטון אנימציה טוב בתוך כמה שבועות ספורים בלבד, או חודש עד חודשיים (כתלות בפניות של חברת ההפקה ושל הלקוח, אשר לרוב לוקח חלק בתהליך). כך ניתן לקדם ולזרז את לוחות הזמנים למטרות עבורן משמש הסרטון.

למידע נוסף על הפקת סרטוני אנימציה, היכנסו לאתר סטודיו אנקה https://www.ankanimation.com/ .

 

הירשם
התראה על
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]
0
Would love your thoughts, please comment.x