- "לאורך שנים" | גבר בשנות ה-40 לחייו נעצר בחשד למעשים מגונים בב...
- רוכב אופניים נפצע בינוני בסמוך למעלה גלבוע
- דרישה להריסת בתי המחבלים ש"רק" פצעו יהודים בפיגוע אמש ולפני כש...
- תודה על ההבנה | "אפשר להבין את הכעס החזק של ישראל"
- דיווח ערבי: כוחותינו פועלים סמוך לשכם
- דיווח בסוריה: "בין המחוסלים בתקיפה בחלב - לפחות חמישה מחבלי חי...
- מזג האוויר: ירידה קלה בטמפרטורות | התחזית המלאה לסוף השבוע
- זכרתם להזיז את השעון? ישראל עברה לשעון קיץ
- צעיר נפצע קשה בהתהפכות רכב בנתניה
- במשרד החוץ מגיבים לבית הדין בהאג: "ישראל לא מטילה מגבלות על הכ...
10 סיבות למה כדאי לכם לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם
איך גורמים לעסק להצליח? נראה שגם אחרי המון זמן שבו עסקים נמצאים בשוק, עדיין קשה להם למצוא את מקור התנופה שיזניק אותם קדימה. נעים מאוד, אנחנו יוניסל – פתרונות שיווק ופרסום דיגיטליים מתקדמים לעסקים ולנו, יש את הפתרון המושלם שעובד בכל פעם מחדש – עבודה אינטנסיבית על יצירת קשר עם הלקוח.
יוניסל – פתרונות שיווק ופרסום דיגיטליים מתקדמים לעסקים מזמינה אתכם ללמוד עוד על מערכות יחסים בין לקוחות ועסקים
אם נפשט את העניין, נבין שבסופו של דבר הלקוח הוא המנוע של העסק, מקור הכוח וההכנסה. לכן, השאיפה היא להשקיע בו את מרב המאמצים. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לעשות זאת:
- אמונה במותג – ברגע שלקוח מרגיש שהחברה\ארגון\עסק משקיעים בו את מלוא תשומת הלב, הוא הופך לשגריר שמאמין במותג וישמח לספר עליו לכל המבקש, ולהפיץ את הבשורה.
- לקוח חוזר – לקוח שמאמין במותג, הוא לקוח חוזר; תמיד יידע שבצד השני יש אוזן קשבת שמוכנה להסביר על מוצרים חדשים, לטפל בבעיות, ועוד. כשלקוח מרגיש בטוח, הוא ירגיש לויאלי למותג!
- לויאליות – נאמנות למותג היא ערך עליון שכל עסק חייב לשאוף אליו. למה הכוונה? זה דומה מאוד לתחושת האמונה באותו מוצר או שירות שהעסק מציע. חשבו על כך; כשהלקוח מאמין בכם, חוזר שוב ושוב לצרוך את אותו מוצר או שירות שלכם, המשמעות היא שהוא נאמן יותר כלפיכם.
- קהילתיות – ערך נוסף חשוב מאין כמוהו בעולם העסקים כיום הוא הקהילתיות. לכל עסק ומותג יש מסרים וערכים שהם דוגלים בהם ומעוניינים להעביר הלאה. ברגע מסוים, כשישנם מספיק לקוחות נאמנים, נוצרת סוג של קהילה שממנה העסק והלקוחות עצמם יכולים להרוויח; להשתתף בדיונים, להעלות הצעות, לקבל מבצעים מיוחדים ועוד. מתוך כל אלו, העסק מגדיל את הקהילה שלו ואת מעגל הלקוחות הנאמנים שלו.
- ללמוד ולהשתפר – ברגע שמכניסים את הקהילה להחלטות עסקיות חשובות, אתם פותחים לעצמכם את האפשרות ללמוד, להשתפר ולהתפתח אפילו יותר, מתוך דיעות והצעות שייתכן שלא חשבתם עליהן בעצמכם.
- קשרים – לכו תדעו מי יצטרף לקהילה שלכם, ייתכן שתזהו הזדמנויות עסקיות מדהימות שחבל לפספס!
- מוטיבציה עסקית – ככל שהקהילה תגדל, כך יגדל גם החותם שלכם בעולם העסקי. אתם תראו מהר מאוד שהדבר יוצר דחף להמשיך ולעבוד קשה, ולפתח את עצמכם עוד ועוד.
- זה קל – בסך הכל, תהליך יצירת מערכת היחסים עם הלקוח הוא לא מסובך במיוחד. כל מה שצריך זה מעט סבלנות, אדיבות ושימוש בפלטפורמות המקובלות כדי לעשות זאת; אינסטגרם, פייסבוק, אפילות הודעות SMS הפונות לכל לקוח באופן פרטי, כבר יעשו את העבודה. אם זה לא מסובך מידי, אין סיבה למנוע זאת מעצמכם.
- שיווק פה לאוזן – כל הסיבות הנ"ל מתנקזות לשתי סיבות עיקריות, אחת מהן היא שיווק פה לאוזן שעובד בשבילכם. ברגע שיתגבשו מספיק לקוחות מרוצים, יתחילו להגיע עוד לקוחות חדשים ששמעו עליכם מחבריהם. אם הם יהיו מרוצים, הם יספרו לחברים שלהם וכך הלאה. זכרו – אין חזק יותר משיווק פה לאוזן!
- הגדלת ההכנסות – הסיבה העיקרית השניה היא כמובן, הגדלת ההכנסות. כשהקהילה מתוחזקת כמו שצריך וכל הלקוחות שלכם מרגישים שיש להם עם מי לדבר ועל מי לסמוך, הדבר ישפיע באופן ישיר על ההכנסות שלכם. וזה הרי, מה שאתם רוצים!
אז מאיפה מתחילים?
גם בניית מערכת יחסים עם לקוחות לוקחת זמן. כדי לחסוך לכם את הזמן היקר הזה ולהגיע לתוצאות, יוניסל – פתרונות שיווק ופרסום דיגיטליים מתקדמים לעסקים עומדים לרשותכם עם צוות מקצועי, שנים של ניסיון וידע – כל אלו יחדיו, יביאו אתכם להצלחה. אז למה אתם מחכים?