איך לבחור מומחה לקידום אתרים - 0404
איך לבחור מומחה לקידום אתרים canva

איך לבחור מומחה לקידום אתרים

קידום אתר אינטרנט זה ללא ספק דבר חשוב מאוד כיום. ידוע כי מרבית קהלי היעד של מרבית העסקים גולשים כיום באינטרנט. מעבר לכך, מרבית הלקוחות הפוטנציאלים של עסקים יחפשו עסק, מוצר או שירות המבוקשים להם בגוגל. העובדה שיש כיום לא מעט עסקים שמתחרים ביניהם כאשר לכל אחד מהם יש אתר באינטרנט, יוצרת תחרות משמעותית בין העסקים כאשר המטרה של כל אחד מהם היא שהאתר שלו יוצג בראש תוצאות החיפוש או לפחות בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל כאשר גולש שמהווה לקוח פוטנציאלי של העסק מחפש מוצר או שירות שהעסק מספק. בכדי שהאתר אכן יופיע לפני אתרים אחרים שמתחרים לו, יש לקדם אותו בצורה איכותית ומקצועית מאוד בגוגל. כיצד תעשו זאת? קודם כל תבחרו מומחה לקידום אתרים אשר ידוע כי הוא מקצועי ומיומן על מנת להשיג לכם את התוצאה הטובה ביותר בתהליך הקידום.

מומחה לקידום אתרים- מה צריך לדעת?

אם תעברו על רשימה באינטרנט של מומחי קידום אתרים, תוכלו לראות שחלק מהם מבטיחים לכם באופן וודאי מקום בעמוד הראשון של גוגל. חשוב מאוד שתדעו שאף מקדם אתרים כיום לא יודע כיצד פועל באמת האלגוריתם של גוגל ועל פי מה הוא מחליט כיצד לדרג כל אתר ובהתאם לכך, איזה אתר יופיע לפני אתר אחר. לכן, גם מומחי קידום אתרים לא יכולים להבטיח באופן וודאי מקום בעמוד התוצאות הראשון של גוגל. מקדמי האתרים  כמובן פועלים ללא הרף בכדי לברר מה משפיע על האלגוריתם של גוגל ולא פעם על ידי ניסוי וטעיה ועל כן, מקדם שמבטיח לכם במאה אחוזים שהאתר שלכם יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל לאחר שהוא יבצע לו תהליך קידום, הוא לא מקדם שכדאי לבחור בו.

מומחה לקידום אתרים יכול להבטיח לכם כי הוא יעשה את כל המאמץ לשפר את הדירוג שלכם בגוגל, אך הוא לא יכול להבטיח לכם הבטחות חד משמעיות שכן, הן יכולות להיות הבטחות שווא וזאת בשל העובדה שיש שלל גורמים כיום שיכולים להשפיע על תוצאות העבודה של כל מקדם ועל כן הוא בוודאי לא יכול לצאת בהכרזות שונות עוד טרם הוא בוחן את האתר שלם ואת העסק שלכם. את המקדם מבטיח לכם עוד טרם נפגשתם מקום בעמוד הראשון של גוגל, לא כדאי שתבחרו בו.

כיצד תבחרו מומחה קידום אתרים?

חשוב מאוד שתבחרו מומחה קידום אתרים שמציג בפניכם מידע אודות עסקים שהוא עבד איתם בעבר. לכל מומחה קידום אתרים מצליח צריך להיות רשימת לקוחות מעין אלה. מקדמי האתרים המוצלחים באמת לא יטרחו להסתיר את התוצאות הטובות שהם הצליחו להשיג עבור אתרים של עסקים כאלה ואחרים. יתכן שהם לא יוכלו להציג לכם את כל ההצלחות שלהם עם לקוחות אחרים בשל חוזי סודיות ופרטיות, אך יהיו לא מעט שהם יוכלו להציג לכם.

מעבר לכך, מומחה קידום אתרים יהיה מסוגל לספק לכם תוצאות לטווח ארוך. דרך טובה לבדוק זאת היא פשוט לשאול כמה זמן המקדם עבד עם הלקוח הוותיק ביותר שלו. אם מקדם אתרים הוא מקדם אתרים מוצלח ומקצועי יש לו בוודאי לקוחות שהוא עובד איתם לא מעט זמן ומעניק להם שירות קידום אתרים מקצועי ומנוסה לאורך זמן רב.

אתם יכולים כמובן לנסות לבדוק מול לקוחות של העסק על מנת לקבל חוות דעת אותנטית על המקדם.

דרכי ההתקשרות עם מומחה הקידום

חשוב מאוד שתבינו כי התקשורת בינכם לבין מומחה קידום אתרים היא עניין קריטי להצלחה שלו האסטרטגיה כולה. השאלה החשובה והראשונה שעליכם לשאול את המומחה היא  כיצד הוא יצור אתכם קשר, תוך כמה זמן הוא יצור אתכם קשר וכמה פעמים. כדאי לבחור במומחה קידום שהעדפות שלו לגבי אופן יצירת הקשר וכמות הפעמים שהוא ייצור קשר יהיו זהות לשלכם.

מעבר לכך כמובן שחשוב מאוד לוודא שמומחה הקידום יהיה זמין לרשותכם ושלא תצטרכו לרדוף אחריו על מנת לקבל מענה בנושאים חשובים.

כיצד המומחה מתמודד עם עונשים של גוגל?

מנוע החיפוש גוגל עושה ללא ספק את כל מה שאשר על מנת לספק לגולשים תוכן באיכות גבוהה. אחת הדרכים שהוא עושה זאת היא לשנות את האלגוריתם שלו על בסיס קבוע. יש לא מעט אתרים שמוצאים את עצמם נענשים על לא עוול בכפם וזאת משום שהמקדם לא התעדכן בשינוי האלגוריתם ולא היה מודע אליו והאתר לא התאים לדרישות האלגוריתם. במקרה שבו האתר חוטף עונד מגוגל, ההתאוששות שלו עלולה להיות קשה מאוד ועל כן, חשוב שתבחרו מראש במומחה קידום אתרים שלא ידע רק כיצד לנהל אסטרטגיית קידום אתרים אלא שידע גם כיצד להתמודד עם עדכונים שונים של גוגל וזאת בכדי להימנע מקבלת עונשים. במידה והאתר קיבל עונש עליו לדעת כיצד להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר.

מומחה קידום אתרים ובניית קישורים

חלק חשוב מאוד בקידום אתרים אורגני הוא בניית נוכחות מקוונת טובה. אין ספק שמעבר לעובדה שמדובר על חלק חשוב מדובר גם על חלק מורכב. מקדמי אתרים מקצועיים יכלול בדרך כלל בניית כישורים בחבילה שהם יציעו לכם. אולם, אם מישהו יציע לכם מאות או אלפי קישורים במחיר זול, זה דבר שצריך לעורר בכם חדש. לא כדאי לבחור במקרה הזה במקדם המדובר.

מכיוון שההיצע בתחום מומחים לקידום אתרים כיום גדול מאוד, לא פעם אנשים או עסקים שמחפשים מומחה לקידום אתרים שיקדם את האתר שלכם, תוהים במי כדאי להם לבחור. לא תמיד כדאי להסתמך על תחושות בטן בלבד. חשוב מאוד שתדעו שמדובר כאן בסופו של דבר על השקעה כלכלית מצדכם ועליכם לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה שלכם ולראות את התוצאות הטובות ביותר בקידום האתר שלכם. לכן, חשוב שתשאלו את המקדם את השאלות הנכונות והדבר יצמצם לכם את האפשרויות ויאפשר לכם לבחור במקדם אתרים מקצועי ומומחה בתחומו.

 

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]