סער פילוסוף מציג: השקעות בחברות חדשות בתחום Marketing Technology - 0404
סער פילוסוף מציג: השקעות בחברות חדשות בתחום Marketing Technology FREEPIK

סער פילוסוף מציג: השקעות בחברות חדשות בתחום Marketing Technology

יש מגוון דרכי שיווק בימינו על מנת לקדם כל ארגון או עסק ולייעל את העבודה עד להצלחה רווחית. אך על מנת להצליח באמת צריך לדעת להשתמש בטכנולוגיית שיווק יעילה ואפקטיבית ביותר עבור ארגונים, בעקבות כך סער פילוסוף בחר להשקיע בחברות בתחום ה-Marketing Technology.

מה זה Marketing Technology ?

טכנולוגית שיווק (MarTech), עוזרת לחברות וארגונים להיות יעילים יותר ומסייעת במגוון כלים להשגת מטרות ויעדים שיווקים. האוטומציה של משימות שיווקיות קשות, עוזרת בצמצום שעות העבודה הנחוצות לביצוע אסטרטגיות שיווק ועבודות אשר חוזרות על עצמן ויכולות לפנות זמן עבור אנשי השיווק להתמקד בדברים חשובים יותר.

טכנולוגיית שיווק יכולה לטפל בכמה פעילויות שיווקיות יחד כגון: צבירה וניקוי נתוני לקוח, ניתוח נתונים, יצירת תובנות, אופטימיזציה אוטומטית של קמפיינים שיווקיים ועוד. אנשי השיווק חייבים להיות בטוחים כי הם משקיעים בפתרונות טכנולוגיים שיווקים אשר יאפשרו צמיחה טובה יותר בארגון שלהם.

מאפיינים לטכנולוגית שיווק:

  • פרסום – טכנולוגית פרסום מאפשרת לך גישה לקהל יעד רחב. זה יכול להיות באמצעות מודעות בגוגל, מודעות שיווקיות בפייסבוק ועוד.
  • Analytics – בסיס לטכנולוגיה שיווקית. תוכנה לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים. זה יכול להיות גם המוצר היחידי, Google Analytics או כלי דומה אחר.
  • ניהול תוכן – אנשי שיווק מייצרים תוכן על מנת כדי למכור את המוצר או השירותים שלהם. אבל, אם החברה לא מצליחה לפרסם חומר שיווקי באופן מיידי, ההזדמנויות שהם היו יכולים ליצור לנכסים דיגיטליים יעלמו. זאת הסיבה לחשיבותה של מערכת ניהול יעילה להפקת ערך מהתוכן של החברה.
  • CRM (מערכת לניהול לקוחות) – מערכת זו יעילה באפקטיביות השיווקית, היא מאפשרת שימור לקוחות ועוזרת לייצר ערך רב ממאגר הלקוחות הקיים. המערכת המתאימה ביותר עבורכם תלויה בהיקף מספר הלקוחות, במאמצים השיווקים הנדרשים ואם אתם B2B או B2C.
  • מדיה חברתית –  יש כמה דרכים לבצע אופטימיזציה של פעולות ברשתות החברתיות בזכות הטכנולוגיה. לדוגמא, אם יש לכם מספר חשבונות בטוויטר, TweetDeck מרכז את כל החשבונות לדף ניהולי אחד קל לשימוש.

סער פילוסוף משקיע בתחום ה-Marketing Technology

העולם השיווקי עובר שינויים טכנולוגיים רבים וזה מביא גם לשינוי באופן בו חברות צריכות להתנהל. הטכנולוגיה השיווקית (MarTech) הפכה לאתגר החדש של אנשי השיווק. זו הטכנולוגיה החדשה ביותר בשוק השיווק המעניקה לעסקים מספר רב של הזדמנויות להצליח ורוב החברות מיישמות כבר את הטכנולוגיה.

כל תהליכי השיווק בעולם המודרני השתנו לחלוטין ואסטרטגיות השיווק של חברות וארגונים חייבות להשתנות בהתאם על מנת למנף את החברה לרמה הגבוהה ביותר.

מומחה הפיננסים סער פילוסוף, הוא גם יזם ומשקיע אשר השקיע כבר בעבר השקעות מוצלחות במיוחד, גם בתחום ה-MarTech. פילוסוף התחבר לתחום השיווק הטכנולוגי החדיש והמתקדם וכבר השקיע בעבר בכמה חברות בתחום, השקעות שהניבו הצלחה רבה וכיום הוא מתכוון להמשיך להשקיע ומחפש חברות נוספות בתחום ה-MarTech, social tech וכל מה שקשור ל-marketing innovation.

סער פילוסוף יצר לעצמו הזדמנויות יוצאות דופן בעקבות התפתחות טכנולוגית השיווק, בזכות מוצר אשר יוצר רווח ויעילות עבור מגוון רחב של חברות ומסייע בצמיחה שיווקית של ארגונים. פילוסוף הפך עם השנים לדמות מוכרת בקרב אנשי העסקים בישראל והצלחותיו מלוות אותו לאורך כל הקריירה, כעת פילוסוף מחפש חברות במצב מתקדם בתחום בהן יוכל להשקיע ולהמשיך לקדם את את טכנולוגית השיווק.

 

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]