- דיווח ראשוני: חשד לפיגוע דריסה במחסום בזק בבקעה
- "לצערנו צווים מנהליים הפכו כלי לניגוח ורמיסה"
- גנץ על סאגת חוק הגיוס: "לא הצלחנו להגיע להסכמות ולגשר על הפערי...
- פועל כבן 60 נהרג לאחר שנפל מגובה באתר בנייה בקרית אתא
- מטח כבד לשלומי וחניתה | צפו ביירוטים הרבים
- החשש לחדירת כלי טיס לגליל העליון: האירוע הסתיים
- פועל כבן 22 במצב בינוני לאחר שנפצע מחפץ כבד במפעל בדרום
- נתניהו ייפגש היום עם משפחות החיילים החטופים
- האזעקות בגליל המערבי: יירוטים ונפילות בשטחים פתוחים, לא דווח ע...
- ארבעה מפגינים נעצרו בחסימות מעבר הסיוע בכרם שלום | צפו
קידום בגוגל: איך עושים את זה נכון
לפני שלומדים לשחות, צריך להיכנס למים.
ולפני שנבין איך עושים קידום בגוגל הכי נכון,
יש להבין: מה זה קידום בגוגל?
דניאל זריהן מסביר: כשאומרים קידום בגוגל, יכולים להתכוון לשני דברים שונים.
הראשון הוא קידום ממומן בגוגל(PPC) שאלו התוצאות שלידן יהיה כתוב "מודעה", שעולות ראשונות בגלל הפרסום הממומן, ולא בגלל שהן קולעות בצורה המדוייקת ביותר למילות החיפוש.
והשני הוא קידום אורגני או SEO, כלומר לפי מילות חיפוש, התוצאות הטבעיות שיעלו מתוך החיפוש.
אורגני- לא רק ירקות
במאמר הזה אתמקד בקידום אורגני בגלל שלדעתי הוא אלגנטי ויעיל יותר מקידום ממומן. הוא עונה למחפש על צורך אמיתי שלו, ולא "דוחף" לו מודעות שהוא לא ביקש. מה שמגדיל את הסיכוי שהמחפש ייכנס לתוצאה שעלתה בחיפוש האורגני. אף אחד לא אוהב שמנסים למכור לו בכוח, החוכמה היא להציע מה שהאדם זקוק לו ולייעל את אחוזי ההתאמה של החיפוש בצורה שתרגיש טבעית ואורגנית.
קידום אתרים אורגני (SEO) הוא למעשה מגוון של פעולות שננקטות לשיפור הדירוג של אתר בתוצאות האורגניות בגוגל. פעולות אלו יכולות להיות אופטימזציה, בניית קישורים , כתיבת תוכן ושיפור חווית המשתמש באתר.
כדי להבין את ההגיון שמאחורי קידום אורגני, עלינו להבין שמנועי חיפוש ובפרט גוגל הם פרי מעשה אדם, עם חוקיות פשוטה להבנה. גוגל זה למעשה אלגוריתם שסורק מיליוני אתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים קבועים שהוזנו בו מראש.
בתהליך של קידום אורגני אנחנו ,מקדמי האתרים מבצעים פעולות שמסייעות לחשוף את האתר שלכם לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים.
להבין את המערכת מבפנים
פרסום אתר בגוגל הוא תהליך שדורש ביצוע פעולות מרובות, אבל ככל שעובר הזמן, כך ברור יותר שתהליך קידום בגוגל לא עובר רק דרך השיטות הישנות של בניית קישורים והתמקדות בתוכן .
בשביל באמת להצליח בקידום אתרים, צריך להבין את המערכת מבפנים.
ככה עושים את זה
– השתמשו בחוכמה ב–RankBrain. מה זה בדיוק?
קצת קשה להגדיר, אבל בגדול, התפקיד של ראנקבריין הוא לזהות דרך מילות החיפוש את הכוונה של המשתמש שעומדת מאחוריהן.
ומה זה אומר עבורנו המקדמים? זה אומר בעיקר שבנוסף אל מילות מפתח, כשמדברים על קידום אורגני – אתם חייבים לחשוב על מה בדיוק הגולש מבקש למצוא ובכך להגדיל את הסיכויים שנקלע לחיפוש שלו.
– לעבוד ואז ללמוד:
search Consol
בלתי אפשרי לדבר על קידום בגוגל מבלי להזכיר את הקונסול של גוגל. השיטה הישנה של קידום בגוגל היא: "ללמוד ואז לעבוד" , כלומר לחפש את מילות המפתח, ורק לאחר מכן לעבוד, לבנות עמודים חדשים או לעדכן עמודים ישנים. אבל יש גם גישה הפוכה: בעזרת ה-Search Console אנחנו יכולים לדעת בעקבות אלו חיפושים הגיעו אלינו הגולשים. זהו כלי חובה עובר קידום אורגני ובעזרת השימוש בקונסול אנחנו יכולים לבצע אופטימיזציה נוספת ולהגדיל את יעילות הקידום שלנו.
בקיצור, כדי לקדם אורגנית אתרים בצורה יעילה עליכם להכיר את המערכת מבפנים ולהשתמש בכלים מתקדמים, כדי לקלוע בצורה המדוייקת ביותר לכוונת המשוררים שלנו.