מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן - 0404
מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן canva

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

כל בעל עסק מבין כיום כי בכדי לשווק ולפרסם את העסק שלו בצורה הטובה ביותר עליו להתמקד בשיווק באינטרנט. האינטרנט מהווה את הכלי החזק ביותר כיום עבור שיווק ופרסום עסקים והסיבה לכך היא פשוטה מאוד: קהלי היעד של מרבית העסקים גולשים כיום באינטרנט. מעבר לכך, מרבית האנשים כיום מחפשים מוצרים, שירותים או עסקים באמצעות מנוע החיפוש החזק ביותר כיום הלא הוא: גוגל. עסק שמעוניין להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים, חייב להקים אתר אינטרנט איכותי ולקדם אותו בגוגל, על מנת לאפשר לכמה שיותר גולשים להיחשף אליו כאשר הם מחפשים באמצעות גוגל מוצר או שירות שהוא מספק. התחרות על תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל היא גדולה מאוד ועל כן, בין אם מדובר על תהליך קידום אורגני בגוגל ובין אם מדובר על תהליך קידום ממומן בגוגל, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיעשו את העבודה עבורכם וזאת בכדי שהאתר שלכם או כל תוצאה אחרת שנוגעת לעסק שלכם, יופיעו לפני תוצאות של עסקים מתחרים כאשר גולש שמהווה לקוח פוטנציאלי שלכם, מבצע חיפוש באמצעות גוגל.

קידום אורגני- מה זה?

לא מעט בעלי עסקים שיש להם אתר שואלים את עצמם: כיצד כדאי להם לקדם את האתר שלהם? האם כדאי להם לבחור בקידום אורגני או שמא כדאי להם לבחור דווקא בקידום ממומן? ובכן, בכדי להחליט מה כדאי חשוב מאוד להבין מהו בעצם קידום אורגני ומהו קידום ממומן. מתחיל בקידום אורגני:

כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני, מדובר על קידום שמהווה תהליך ארוך טווח באופן יחסי. המטרה של התהליך היא להביא את אתר האינטרנט שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש. כיצד עושים את זה? גורמים לאלגוריתם החיפוש של גוגל להבין כי האתר שלכם הוא התוצאה הרלוונטית ביותר למילת מפתח מסוימת. בכדי לעשות את זה המקדם ללא ספק צריך לעבוד קשה שכן כאמור, מדובר על תחרות לא קלה. העבודה מתחלקת לתשתית של האתר ולמה שקורה מחוץ לאתר. מצד אחד פועלים לשפר את הקוד באתר, לגרום לו לעלות מהר יותר, לטפל בעמודי שגיאה, לשפר תגיות ועוד. מצד שני, בונים קישורים לאתר על מנת שגוגל יבין כי התוצאה של האתר רלוונטית מאוד למילת המפתח שהגולש חיפוש בשאילתת החיפוש של גוגל.

היתרונות של קידום אורגני

אין ספק כי לקידום אורגני יש לא מעט יתרונות. גולשים מבינים כיום את ההבדל שבין מודעות ממומנות שמופיעות בגוגל לבין תוצאות אורגניות שגוגל מציע ובוחרים באופן אוטומטי את התוצאות האורגניות שמופיעות ראשונות על פני המודעות הממומנות. ניתן לומר כי באמצעות קידום אורגני איכותי מקבלים תנועה איכותית לאתר, כלומר: תנועה אשר מביאה לא מעט גולשים לשהות באתר שלכם פרק זמן כלשהו ואף לבצע בו פעולה כגון: ליצור קשר, להשאיר פרטים או לרכוש מוצר כלשהו או שירות כלשהו במידה ומדובר על אתר מסחרי.

שנית, בקידום האורגני לא תלויים בתקציב פרסום כלשהו אלא מופיעים כל הזמן בגוגל

הפעילות האורגנית מסייעת לכם להופיע במילות מפתח נוספות ובשורה התחתונה ניתן לומר כי בעל האתר לא משלם בעבור קליק על המודעה ומרגע שהוא התקדם לעמוד הראשון בגוגל, אין ספק שיש לו נכס אינטרנטי משמעותי מאוד שמביא לו פניות רבות וחשיפה משמעותית מבלי שהוא משלם על עלויות פרסום.

קידום ממומן- במה מדובר?

קידום ממומן הוא קידום אתר בגוגל באמצעות מודעה ממומנת שבה ניתן להופיע ראשונים באופן מידי, בהתאם לתקציב. בקידום ממומן ניתן להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל מהיום להיום, בניגוד לקידום האורגני. אין ספק כי זהו היתרון המרכזי של הקידום הממומן בגוגל.

בפרסום ממומו הגולש מקבל פרסומות מדויקת למה שהוא מחפש ולא פעם הגולשים אפילו לא מבינים כי מדובר בפרסומת. בכדי לקדם אתר כלשהו או דף נחיתה כלשהו באופן ממומן, יש צורך להחליט על תקציב פרסום, מילות מפתח רלוונטיות ועוד. חשוב לציין שאם לא משלמים על כמות הפעמים שהמודעה הופיעה בגוגל אלא רק בהתאם להקלקות על המודעה, כאשר כל קליק יעלה לכם סכום שנקבע מראש. כל עוד יש לכם תקציב לקמפיין המודעה תמשיך להופיע, ברגע שיגמר התקציב היא תוסר.

היתרונות של קידום ממומן בגוגל

אז מהם היתרונות של קידום ממומן בגוגל:

ראשית כל, מופיעים באופן מידי בגוגל. מקימים קמפיין וכבר למחר המודעה יכולה להופיע בדף הראשון.

שנית, יש שליטה מלאה על מילות המפתח מהן מקבלים תנועה לאתר. ניתן לבחור על איזה מילות מפתח לשלם ועל איזה לא.

לקידום הממומן יש יכולות מתקדמות בכל הנוגע להופעת המודעה לקהל הרלוונטי הן ברשת החיפוש של גוגל והן במודעות באתרים מובילים בארץ ובעולם לאחר שמבצעים פלח שוק מקצועי.

בקידום ממומן ניתן לבחור באופן מדויק לאיזה עמוד להפנות את הגולש באתר או לדף נחיתה, דף מוצר ועוד.

אז מה כדאי?

אם אתם תוהים מה בעצם כדאי לכם, כדאי מאוד שתדעו שלא פעם בכדי להשיג את התוצאות המקסימליות עבור האתר שלכם, כל שעליכם לעשות זה לשלב בין הקידום האורגני לבין הקידום הממומן. חשוב מאוד לתת לכל אחד מסוגי הקידומים הללו את המקום שלו ואת התקציב שלו, בהתאם לצרכים שלכם ולמטרות שלכם. בסופו של דבר, חשוב מאוד להבין שגם קידום אורגני וגם קידום ממומן חייבים להתבצע על ידי אנשי מקצוע שעוסקים בתחום קידום מכל סוג בצורה מקצועית, אמינה ואיכותית וידועים ככאלה שיש להם יכולת להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר. חברת WEBS, קידום אתרים היא ללא ספק הכתובת לפנות אליה כאשר יש צורך בשירות קידום מקצועי שיביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.

 

מבזקיםלכל המבזקים

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: 0404web@gmail.com