שיווק באינרנט – איך עושים זאת נכון? - 0404
שיווק באינרנט – איך עושים זאת נכון? PEXELS

שיווק באינרנט – איך עושים זאת נכון?

כשזה נוגע לשיווק או פרסום דיגיטלי ברשתות החברתיות, יש המון- המון דרכים בהן נוכל ליישם ולבצע זאת. הכיצד נדע מה מהן היא הנכונה? ובכן, אנחנו מאמינים וחושבים, שכל פעולה מתחילה בכוונה, בסיבה. על כן, טקטיקה היא פשוט צלע בצורה, או נגזרת של כוונה. אם יש לנו אסטרטגיה, מחשבה מקדימה – על מה שאנחנו רוצים לעשות, למה ואיך – אנחנו יכולים להתחיל ולבנות מה שאנחנו רוצים, דרך פעולות, כלים והבנות הנובעות מתוך החזון הגדול, האסטרטגיה המתרגמת, והטקטיקה המיישמת.

כשזה נוגע למדיה, או לרשת חברתית, הרי שאנחנו יכולים להגשים מספר משימות ויעדים, ועם זאת – נדמה לנו שבסופו של דבר זה מסתכם בדבר אחד: לעניין אנשים במה שאנחנו מציעים כך שהם מתיידדים עם המוצר או השירות שלנו.

מי מתעניין בנו ולמה?

יש אנשים, שיגידו שמדיה חברתית יכולה לעזור בהגברת מודעות למותג, בבידול מותג, בשיפור התקשורת עם קהל היעד, בהגדלת התנועה לאתר. אך אלו הן רק תוצאות, או נגזרות – של דבר אחד שאנחנו עושים טוב. וזה, לעניין אנשים במה שאנחנו מציעים, כך שהם מתיידדים עם המוצר או השירות שלנו.

הרי, שאם יש אנשים שמתעניינים במה שאנחנו עושים, האם הם לא הולכים להיכנס לאתר שלנו? האם הם לא הולכים לזהות את המותג שלנו? האם הם לא שמים לב שיש משהו ייחודי במה שאנחנו עושים? אנחנו נטען שכן. ועם זאת, נדמה שלמשרדי פרסום, או שלל אנשים שפשוט עוסקים בדבר, יותר קל לבודד את הסיפור למשתנים, כדי לשלוט בהם באופן אישי. יותר קל לנסות להשפיע על תנועת גולשים לאתר, מאשר להשפיע על היכולת של חברה לעניין את קהל היעד האידיאלי שלה. יותר קל לנסות למצוא מה מייחד את המותג, מאשר באמת ליצור מותג ייחודי ומעניין את הלקוח האידיאלי.

אנחנו חושבים, שאם אנחנו מציעים משהו ייחודי, שאם זה באמת טוב בפני עצמו – אזי שאנחנו יכולים פשוט לבטא את זה, להראות את זה – ומתוך כך לתת משהו ייחודי ללקוח האידיאלי. לעניין אותו. ומתוך כך, לתת לו אפשרויות שונות ליצור קשר עם מה שאנחנו מאפשרים. בין אם מדובר על לקרוא פוסט, לעשות לייק, להגיב, להיכנס לקישור, להירשם למשהו שקשור לעסק שלנו, וכמובן לרכוש דבר מה – הרי שזו תוצאה של פעולה הנובעת מאדם מתעניין, נמשך ואוהב – את מה שאנחנו עושים.

עבודה פנימית כדי לראות את הזהב

לא בהכרח מדובר בפורמולה, בהליך מנטלי וחשיבתי כלשהו, אלא ביכולת שלנו להביע את מה שאנחנו עושים בצורה כנה, מדויקת ומלאת ערך והערכה עצמית. ייתכן שזה משהו שמשרדי פרסום יכולים לעזור לנו עבורו, אם הם בראש שלנו, אם הם רואים מה באמת מיוחד וייחודי בנו – ואם יש להם הבנה כיצד לעזור לנו להביע זאת. מה שכן, כאשר אנחנו מצליחים לעשות זאת, אנחנו יכולים לעורר המון הדים בעולם, והדבר בהחלט יכול להתבטא ברשתות החברתיות.

כדי להתחיל, אפשר לעשות עבודת עומק ולראות מה אנחנו באמת נותנים לעולם, ואחרי שיש לנו את זה – ניתן כמובן ללמוד כיצד להפיץ את המסר לרבים. בהינתן רצון לקבל עזרה מקצועית במשהו מן השלבים המעורבים, משרד פרסום ירדן דיגיטל ישמח להיות שם כדי לעזור, בהינתן התאמה, כימיה וביקוש. כך או כך, כאשר יש לנו משהו אמיתי, אנחנו נהנים לתת אותו באמת. תודה על קריאתך.

 

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]