ממלכת הריהוט המשרדי - 0404
ממלכת הריהוט המשרדי

ממלכת הריהוט המשרדי

כל בעל עסק משרדי מודע לחשיבותם של רהיטי המשרד עבור התנהלות עבודה תקינה. משרד ריק מרהיטים, למעשה, חלל נטול הגדרה. בשל חשיבות הנושא, תחום הריהוט המשרדי עובר שינויים והתאמות רבות עם התפתחות הטכנולוגיה ושינויי החיים, ואפשרויות הבחירה הן רבות מספור.

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הוא עולם ומלואו של אפשרויות בחירה. כיום, בניגוד לעבר, הבחירה בריהוט המשרדי היא אינה בחירה בריהוט בסיסי אלא בחירה הנחלקת בין מאפיינים רבים, החל מאופי העבודה ועד לאפשרויות עיצוב דקורטיבי. על אף שם ההגדרה, רהיטים משרדיים נועדו לשימוש מסחרי, ארגוני ופרטי. ריהוט משרדי נפגוש בעבודה, בחדר המורים בבית הספר, בחדר ההמתנה לרופא השיניים ולמעשה כמעט בכל מקום עבודה או פנאי. קטגוריית הריהוט המשרדי נחלקת לקטגוריות רבות של ריהוט, החל מכיסאות, שולחנות, ארונות, מגירות ועוד.

בכתבה זו תוכלו להתוודע לריהוט משרדי נפוץ וחשוב מאין כמותו לעבודה המשרדית.

שולחן ישיבות

שולחן ישיבות הוא הרהיט שלידו מתבצעות ההחלטות החשובות בעסק ונערכות פגישות עסקיות קבוצתיות, דיונים, כנסים ועוד. שולחנות הישיבה מגיעים בגדלים, צורות וצבעים שונים. בקטגוריה זו נוכל למצוא שולחנות מלבניים מאורכים שיכולים להתאים למספר רב של מתכנסים ועד לשולחנות עגולים קטנים שנועדו למספר מועט של מתכנסים. את שולחן הישיבות מתאימים לחלל החדר תוך הקפדה על ישיבה נוחה, מרווחי הליכה והימנעות מצפיפות. שולחן הישיבות יכול לשדר אווירה רצויה בהתאם לעיצוב הנבחר ולסוג חומר הגלם. 

עמדות איכותיות לעובדים

עמדות עבודה הן שם כולל למגוון רחב של מוצרי ריהוט משרדיים המייצרות סביבת עבודה אישית. עמדות העבודה הבסיסיות כוללות כיסא משרדי, שולחן משרדי ומגוון אפשרויות אחסון, כמו כוורות אחסון, מגירות או ארונות. את עמדת העבודה מתאימים בראש ובראשונה לאופי העבודה. כאשר מדובר בעמדת עבודה קבועה לטווח הארוך, אפשר להתאימה באופן אישי לעובד המשתמש בה. עמדה מסוג זה נקראת עמדה ארגונומית, שתפקידה הוא לספק את הנוחות המיטבית למשתמש בה, להקפיד על בריאותו ולסייע לו בהגברת יעילות ותפוקת העבודה.

שולחן מזכירה

שולחן מזכירה הוא למעשה שולחן עבודה המשמש גם עובדים אחרים בארגון. שולחן המזכירה חייב להיות פונקציונלי ולהתאים לאופי העבודה. פרמטרים חשובים נוספים שיש לקחת בחשבון עבור שולחן המזכירה הוא התאמתו לחלל העבודה, התאמתו למחשב, התאמתו לאחסון ניירת העבודה ועוד. אם שולחן המזכירה נמצא במתחם הכניסה לעסק, הוא מקבל את פניהם של הבאים לעסק ונחשב למעין "כרטיס ביקור". לכן, חשוב שהוא ישדר את האווירה הרצויה. גם כאן, בדומה לשאר הרהיטים, אפשרויות הבחירה הן מרובות. שולחן המזכירה יכול להיות עשוי מעץ מלא ויוקרתי, שולחן מתכת, שולחן זכוכית ועוד.

מחיצות אקוסטיות

מחיצות אקוסטיות נועדו ליצור מחיצת הפרדה בחלל במקביל לנטרול הרעשים. מדובר בפתרון יעיל למדיי עבור מנהלים המעוניינים ליצור מספר חללים קטנים בחלל אחד גדול כדי להתאימו עבור עבודתם של מספר עובדים. במקרה כזה, מחיצות אקוסטיות יאפשרו להימנע מפתרונות בנייה יקרים, מסורבלים ומרעישים שישבשו את שגרת העבודה. מחיצות אקוסטיות יאפשרו לחסוך בזמן, בכסף ולספק מתחמי עבודה קבוצתיים, בהם כל העובדים יכולים לעבוד יחדיו בחלל אחד, כשכל אחד עובד מעמדתו. האקוסטיות תאפשר לעובד להמשיך בשגרת עבודתו מבלי שדעתו תוסח בשל עבודתו של העובד האחר. המחיצות מגיעות במבחר מגוון של אפשרויות, כמו צבעים שונים, חומרי גלם שונים, מחיצות ניידות ועוד. 

גולדברג ריהוט משרדי

חברת יעקב גולדברג מתמחה בעולם הריהוט המשרדי כבר מעל ל-20 שנות ניסיון ענפות בתחום ללקוחות רבים ומרוצים הממשיכים לפקוד את המקום בנאמנות. גולדברג ריהוט משרדי מספק ריהוט איכותי, עמיד וחזק תוך הקפדה על התאמת הריהוט עבור צרכי העבודה והעדפותיכם. בנוסף, גולדברג ריהוט משרדי מספקים פירוק, הרכבה והתקנה ישירות לבית הלקוח או לבית העסק.