תקלה ארצית בשירות פרטנר TV: בשירות הלקוחות לא מספקים מענה - 0404
תקלה ארצית בשירות פרטנר TV: בשירות הלקוחות לא מספקים מענה

תקלה ארצית בשירות פרטנר TV: בשירות הלקוחות לא מספקים מענה

לקוחות פרטנר TV שצופים בטלוויזיה באמצעות הממיר מתלוננים על שיבושים בשירות שנמשכים כבר מספר ימים. בתמיכה הטכנית לא מצליחים לעמוד בעומס, הלקוחות לא מקבלים תשובות או פתרונות – ופונים בזעם לדף הפייסבוק של החברה. כמו כן, נטען שהתקלה לא דווחה למנויים, אלא רק לאלו מהם שמתקשרים לשירות.

ככל הנראה מדובר בבעיית סנכרון של המנוי מול מערכות פרטנר. ניתן לנתק את הממיר או הנתב מהחשמל לאתחול, והמנוי מסתנכרן באופן מיידי. אם לא מסתדר: יש ליצור קשר עם השירות הטכני לשם סנכרון מרחוק, רק ששם כאמור, לא ממהרים לענות. הסיבה לתקלה עשויה להיות עומס על המערכת – ייתכן בשל הסגר.

מפרטנר נמסר בתגובה: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר TV. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ"ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".

מבזקיםלכל המבזקים

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]