- שבת שלום עם ישראל היקר!
- מושב אחיהוד: רוכב טרקטורון נפל ונפצע בינוני עד קשה
- ח"כ קרעי: "הציבור מבין מי ריק מכל תוכן חוץ מסיסמאות של 'רק לא ...
- שר ההתיישבות הנגבי דורש מגנץ: המנע ממתן היתרי בנייה לערבים בשט...
- אישה בהריון חלתה בקורונה - הבוקר החמיר מצבה והוא מוגדר קשה מאד
- מפלגת ״הבית היהודי״ נהרסה והגיע זמן לשקמה. חגית משה מסוגלת | ב...
- לוחם מג"ב נפצע בפניו מאבנים בהפרות סדר סמוך לאל מועייר
- מנדלבליט במכתב לשר אוחנה: "ההנחייה למנוע חיסוני קורונה לעצורים...
- משרד הבריאות: מיום ראשון יינתנו חיסונים נגד הקורונה לבני 45 ומ...
- שלדון אדלסון ז"ל הובא למנוחות בבית העלמין שעל הר הזיתים בירושל...

תקלה ארצית בשירות פרטנר TV: בשירות הלקוחות לא מספקים מענה
לקוחות פרטנר TV שצופים בטלוויזיה באמצעות הממיר מתלוננים על שיבושים בשירות שנמשכים כבר מספר ימים. בתמיכה הטכנית לא מצליחים לעמוד בעומס, הלקוחות לא מקבלים תשובות או פתרונות – ופונים בזעם לדף הפייסבוק של החברה. כמו כן, נטען שהתקלה לא דווחה למנויים, אלא רק לאלו מהם שמתקשרים לשירות.
ככל הנראה מדובר בבעיית סנכרון של המנוי מול מערכות פרטנר. ניתן לנתק את הממיר או הנתב מהחשמל לאתחול, והמנוי מסתנכרן באופן מיידי. אם לא מסתדר: יש ליצור קשר עם השירות הטכני לשם סנכרון מרחוק, רק ששם כאמור, לא ממהרים לענות. הסיבה לתקלה עשויה להיות עומס על המערכת – ייתכן בשל הסגר.
מפרטנר נמסר בתגובה: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר TV. צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ"ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".