איך לארגן חתונה אינטימית? - 0404
איך לארגן חתונה אינטימית? עמית אורנשטיין (קייטרינג נועה דניס)

איך לארגן חתונה אינטימית?

המאמר בשיתוף קייטרינג נועה דניס.

חתונה תמיד הייתה וגם כנראה תמיד תהיה האירוע המשמעותי ביותר בחיינו. לא משנה אם אתם זוג צעיר או מבוגר, דתיים או חילוניים, אם זו חתונה ראשונה או שניה או אפילו שלישית שלכם, אם בחרתם בטקס דתי או רפורמי כנראה שאתם מתרגשים לתכנן את האירוע המרגש הזה. בשנים האחרונות חל שינוי בכל מה שקשור לארגון, תכנון והפקת חתונות.

בעבר רובנו היינו מוזמנים בעיקר לחתונות ענק באולמות וגני אירועים מסחריים המכילים למעלה מ-300 מוזמנים. הכל היה כמו סוג של תבנית ידועה מראש ובשלב מסוים ולמען האמת זה התחיל קצת לשעמם את כולם. לעומת זאת, היום עוד ועוד זוגות בוחרים ללכת דווקא על חתונה אינטימית. חתונה בה גבולות הדמיון נפרצים ואפשר לקחת אותה לאן שאנחנו רוצים או יותר מדויק – חולמים. חתונה של פעם בחיים. 

למה בכלל אינטימית?

אז אם אתם עדיין לא בטוחים או מתלבטים, יש כמה סיבות ויתרונות ללכת על חתונה מהסוג הזה. זה משהו לגמרי אחר ממה שהתרגלנו אליו. משהו שמחלת הקורונה רק העצימה והפכה למשובח, זמין ואיכותי הרבה יותר. שילוב בין אנרגיות מטורפות שמגיעות מהאנשים שהכי אוהבים אותנו לבין חוויה קולינרית עוצמתית וייחודית עם אוכל מוקפד, אלכוהול משובח ואנשים טובים. כל פרט מוקפד כאילו הוא היחיד באירוע ובואו לא נשכח, בחתונה כזו של 20 או 50 או אפילו 100 מוזמנים, כולם מכירים את כולם וזה כבר תורם לאווירה מגניבה.

איך עושים את זה שלב אחר שלב?

אז קודם כל אתם צריכים לחשוב כמה אינטימי. אינטימי 30 מוזמנים, אינטימי 50 מוזמנים או אינטימי קצת יותר מורחב עם עד 100 מוזמנים. גם חתונות של 150 מוזמנים נחשבות לאינטימיות. לאחר שהגעתם להחלטה לגבי מספר המוזמנים, זה הזמן לבחור לוקיישן. בהיבט של המיקום יש כמה אפשרויות:

  1. בחיק הטבע
  2. אצלכם בחצר או בחצר של ההורים או בן משפחה אחר
  3. באולמות המותאמים לאירועים קטנים
  4. בוילה

שתי האופציות הראשונות הן הפקה שלמה עבורכם. כלומר אתם או חברה מקצועית להפקת אירועים תצטרכו לדאוג להכל מא‘ ועד ת‘. מה זה הכל ? הכל. הציוד, השולחנות, הכסאות, סדר ההושבה, התאורה, העיצוב, החשמל, המוזיקה, מערכת הסאונד, רחבת הריקודים, הבר, הקייטרינג, מיקום החופה, הכל כולל הכל. כמובן שהתוצאה תהיה מרשימה ומאוד מרגשת אבל יש לשתי האופציות הללו גם לא מעט חסרונות. לעומת זאת, בשתי האופציות השניות רוב ההכנות והסידורים לא רק עליכם ולכן אתם באים קצת יותר רגועים וצריכים לקבל הרבה פחות החלטות חשובות.

יש מיקום מה הלאה?

בשלב הבא אחרי שהחלטתם על מיקום והבנתם למה בדיוק אתם צריכים לדאוג מעבר לזה בין אם זה עיצוב החופה ובין אם הפרחים, זה הזמן לבחור ספקים. הספק הראשון שכדאי להתחיל איתו הוא הקייטרינג לאירועים קטנים. לקייטרינג יש מהות ומשמעות מאוד גדולה הן באירועים באופן כללי אך במיוחד בחתונות אינטימיות. האוכל משפיע על האווירה, על התחושה של האורחים, על הפאן ובונה את האופן שבו האירוע ימשיך. זה הזמן לחשוב אם אתם רוצים בשרי או חלבי, סגנון שף מוקפד או משהו קצת יותר FreeStyle, מטבח פתוח או בישול מאחורי הקלעים, הגשה לשולחן או בופה, מגוון של מנות או תפריט מצומצם, קינוחים פרווה או חלביים ובקיצור להחליט את כל מה שקשור לאוכל. לאחר מכן תעברו לשלבים הבאים בבחירת צלם אליו אתם מתחברים, מעצבת לעיצוב האירוע והאווירה, חברה המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים, לעצב את ההזמנות, לבחור את הפרחים וכמובן – האלכוהול. שיהיה הרבה במזל!

המאמר נכתב באדיבות קייטרינג נועה דניס המציע שירותי קייטרינג לחתונה. לקבלת תפריט והזמנה הכנסו לקישור.

 

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]