הסכם אסטרטגי לקליקסופטוור עם SAP העולמית - 0404
הסכם אסטרטגי לקליקסופטוור עם SAP העולמית מיכאל קויימן, ויקיפדיה

הסכם אסטרטגי לקליקסופטוור עם SAP העולמית

קליקסופטוור הודיעה על חתימת הסכם מכירות בינלאומי עם SAP. במסגרת ההסכם, SAP תמכור מחדש את פתרונות ה- Field Service Edge של קליקסופטוור כאפליקציית ניהול זמן ומשאבים של SAP – SAP® Scheduling and Resource Management מבית קליקסופטוור. הפתרון זמין כעת ומאפשר המלצות אוטומטיות, בזמן אמת, מבוססות תוכן לתכנון, תזמון, ביצוע וניתוח לתמיכה בקבלת החלטות מושכלת.

אפליקציית SAP Scheduling and Resource Management מספקת ללקוחות יכולת משופרת להורדת עלויות אספקת שירות, שיפור מתמיד של היעילות, משפרת את חוויית הלקוח ומספקת הבדל תחרותי משמעותי.

"הסכם זה עם SAP עוסק בהצבת הלקוחות של הלקוח ראשונים בעזרת שיפור מרבי של כל שלב באספקת השירות", אמר ג'ים מקגונגל, סמנכ"ל שיתופי פעולה בקליקסופטוור. "כעת לקוחות המשתמשים בתוכנה של SAP יוכלו לספק שירות בצורה טובה יותר, על בסיס קבוע, בעזרת שדרוג מערך כח האדם. בעזרת מחשוב הענן וקבלת ההחלטות האוטומטית המונעת על ידי בינה מלאכותית, חברות יכולות לשפר את חוויית הלקוחות שלהן ולעודד צמיחה בהכנסות".

שדרוג כל היבטי השירות, תזמון, תכנון מסלול וביצועים אישיים – יכול להוביל לחסכון עצום תוך שיפור שביעות רצון הלקוח. חיזוי מדויק יותר של זמני האספקה מוביל לקביעת חלונות זמן קצרים יותר והשלמת מספר גבוה יותר של משימות ביום. פתרונות אלו יכולים לשפר באופן ניכר את היעילות והרווחיות, לצד צמצום זמני המתנה של לקוחות לקבלת שירות.

"אנו שמחים לספק ללקוחותינו את מערכת התזמון וניהול המשאבים החדשה של SAP מבית קליקסופטוור המאפשרת לשפר יעילות תוך שדרוג מערך כח האדם", אמר רודולפו קרדנוטו, נשיא שיתופי פעולה בינלאומיים ב- SAP. "לקוחות SAP בכל העולם ובכל תחומי התעשייה רוצים לעמוד בדרישה הגבוהה לקבלת חוויית שירות טובה יותר מצד לקוחותיהם תוך שמירה על עלויות השירות. הפתרון הזה עוזר להם באופן מיידי לערוך סימולציה של מגוון אסטרטגיות מתן שירות, לבחון את השפעת הגישות השונות ולהתאים עצמם לשיפור מתמיד".