אתר רספונסיבי - שיא הטכנולוגיה - 0404
אתר רספונסיבי – שיא הטכנולוגיה

אתר רספונסיבי – שיא הטכנולוגיה

אז מה זה אתר רספונסיבי?

אתר רספונסיבי הוא אתר שמותאם לגלישה מהמובייל. בגלל שיש לו קוד מאוד גמיש, הוא מסוגל להתאים את עצמו לכל מיני סוגי מסכים ודפדפנים שונים וכמובן גם למובייל.

מסקר שנעשה עלה כי 4 מיליון ישראלים המחוברים לפייסבוק גולשים אליו מהמובייל, מה שאומר הרבה מאוד על הרגלי הגלישה של אנשים מהסמארטפונים שלהם.

הישראלים אוהבים גם לגלוש מהמובייל כדי לעשות שופינג. פייפל עשתה מחקר ממנו עלה כי הישראלים רכשו ב-1.7 מיליארד שקל מוצרים אופנה ועוד כאשר 50% מהקניות הללו התבצעו דרך המובייל.

אז אם יש לכם עסק ואתם משווקים מוצרים מסוימים או נותנים שירות ואין לכם אתר רספונסיבי, אתם בהחלט מפסידים את כל הגולשים מהמובייל שאוהבים לקנות אבל בתנאים שלהם כלומר- דרך המובייל.

אתר רספונסיבי כאמור מאפשר למשתמשי הסמארטפון שגולשים ממנו לאתרים להגיע גם לאתר הרספונסיבי שלכם.

כולם קונים באינטרנט!

האפשרות לשלוט על מחירי המוצרים שלנו, גורמת לאנשים לקנות יותר ויותר ברשת.

בארה"ב בשנה החולפת נסגרו כ-300 קניונים. המכה שהנחית האינטרנט על הקניונים היא בלתי הפיכה וגם הישראלים עושים את החשבון שלהם. הם התרגלו לקנות ברשת, הם בוטחים במערכת אבטחת כרטיסי האשראי שלהם או שהם סולקים בפייפ אל, הם אוהבים לקנות מחו"ל והם בעיקר אוהבים את כמה שזה עולה.

כל הישראלים גילו בעצם, שהם קנו עד היום מסין אבל ע"י מתווך. אז הם עשו דבר פשוט הם התחילו לקנות ישר מסין, מי צריך לשלם דמי תיווך כשהוא יכול לחסוך הרבה כסף.

בין 20-30% מהגולשים לאתרים עושים את זה דרך הסמארטפון.

כמובן שכל אתרי הקניות הם רספונסיביים אחרת הם לא היו מאפשרים קניות און ליין.

פורים ממש לא שמח

הקניות ברשת מורגשים בעיקר בכל מה שקשור למוצרי אופנה. בפורים האחרון, המון ישראלים בחרו להזמין תחפושות להם ולילדים שלהם ברשת ובכך חסכו הרבה מאוד כסף.

לכל אחד היום יש סמארטפון והוא פשוט יכול לגלוש ולהזמין ככל העולה על רוחו, הישראלים כבר עברו את המשבר עם הרשת בכל הנוגע למסירת פרטי האשראי שלהם ואין ספק שפייפאל תרמה תרומה משמעותית לביטחון הזה, כאשר הם יודעים שפרטי כרטיסי האשראי שלהם לא חשופים ושקופים לכל אחד.

אתרי מסחר מקוון שמתפקדים כרגיל בארץ הם כמובן אתרים של מוצרי חשמל, מזון ועוד. המון אתרים מתחרים באתרים מחו"ל ולכן הם חייבים להציע לפחות את אותם מחירים אחרת הם לא יוכלו לשרוד.

בניית אתר של חנות מקוונת

אתר של חנות מקוונת זה אחד העסקים הכי כדאיים היום ברשת. אתר כזה חייב להיות ידידותי לסביבה מכל בחינה שהיא, הן ברמת התצוגה, הן ברמת העיצוב, הגלישה, הניווט באתר והמידע במיוחד כאשר הוא עובר תהליך של פרסום בגוגל וכך הוא מקבל עוד יותר תנועת גולשים.

נושא השירות בחנות מקוונת הוא מאוד משמעותי. למרות שמדובר ברכישות און ליין, הישראלים אוהבים לקבל שירות (ובצדק) אז גם אם יש לכם חנות מסחר מקוונת, אתם עדיין צריכים לשמור על רמת שירות נאותה כזו שתצדיק רכישה דווקא אצלכם ותגרום לגולשים לחזור אליכם שוב.

אתר רספונסיבי עם מערכת ניהול תוכן של וורדפרס, הם הכלים שאתם צריכים כדי להרים אתר מצליח.

קידום אתרים זה חובה!

יש ברשת המון אתרים שאף אחד לא מגיע אליהם מהסיבה הפשוטה- הם לא עושים לעצמם קידום ולכן אף אחד לא יודע עליהם.

קידום משמעו לעשות שורה של פעולות טכנולוגיות ותכניות כדי להגיע למנוע החיפוש גוגל מוכנים ובשלים לדירוג גבוה. קידום זה תוכן איכותי, זה איש מקצוע וזה חברת בניית אתרים שעושה לכם לא רק אתר של חנות אלא גם יודעת לקדם אותה.