על תכנים, מיתוסים וקידום - 0404
על תכנים, מיתוסים וקידום freepik

על תכנים, מיתוסים וקידום

אם יש לכם עסק פעיל, אתם רוצים להביא אליו כמה שיותר לקוחות במטרה להפוך אותו למשגשג. מכיוון שהאינטרנט הפך כבר מזמן לאחד הערוצים הבולטים יותר בתחום הקידום, חשוב לפנות לאפיקים שונים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

אחת הדרכים האיכותיות יותר לעשות זאת היא לבצע קידום באמצעות תוכן. אבל לפני הכול, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת על התוכן עצמו, המלך של עולם האינטרנט.

4 מיתוסים מרכזיים על קידום באמצעות תוכן

רבות נאמר עליו, או יותר נכון – נכתב. התוכן נותן משמעות לכל אתר, כתבה או פוסט שאנחנו קוראים, לצד מילות המפתח הספציפיות שאפשר לשלב בו. לאורך זמן, סביב התוכן האינטרנטי נפוצו כמה שמועות ומיתוסים שהגיע הזמן להפריך:

  1. אנשים גם ככה לא אוהבים לקרוא יותר מדיי, אז לא צריך להשקיע בתוכן.

זה נכון שלא פעם גולשים אוהבים לדלג לסרטונים או לצפות בתמונות, אבל זה לא אומר שהם לא קוראים את עיקרי הדברים של התוכן. מעבר לכך, אם תדאגו לכתוב תוכן איכותי ומעניין, כל אחד ירצה לקרוא את מה שכתבתם. וגם, גוגל מייחסת חשיבות רבה לתוכן שכתוב טוב, ומתעדפת כתבות ואתרים עם תוכן איכותי ורלוונטי.

  1. ככל שהתוכן ארוך יותר, כן הוא נחשב לאיכותי יותר.

לא תמיד. אם תכתבו מאמר של 1,000 מילה החוזר על עצמו בכל פסקה כמעט, סביר להניח שהגולשים ינטשו אותו מהר, וגם גוגל לא תחשיב אותו כמאמר טוב מדיי. במאמרים חשובה האיכות יותר מהכמות. לכן, לפעמים כדאי לכתוב מאמר מרתק וענייני בן 500 מילה בלבד.

  1. שיווק באמצעות מייל לא עובד היום.

למייל יצאה תדמית רעה של כלי ישן שלא משתמשים בו כל כך בימינו, אך ההיפך הוא הנכון. כתובת הדואר האלקטרוני עדיין מעבירה תכנים רבים וחשובים. יצירת רשימת תפוצה במייל היא דרך טובה לשמור על קשר עם הלקוחות הקבועים. כך ניתן לשתף אותם בתכנים מעניינים, כמו כתבה חדשה שהעליתם לא מזמן.

  1. אפשר להסתפק בעמוד נחיתה בגוגל ממומן.

קידום ממומן יכול להביא תוצאות טובות, בייחוד אם אתם מתמקדים במוצר מסוים, אבל זה לא מספיק, בייחוד לאור העובדה שכמות התוכן שאתם יכולים להכניס למודעה ממומנת היא מוגבלת. קיימות שיטות נוספות של קידום באמצעות תוכן שיכולות להועיל ועל הדרך לספק מידע על האתר שלכם. אחת השיטות האלה היא קידום תוכם בעזרת פרסום כתבות באתרים מובילים.

קידום באתרים מובילים – מה זה אומר?

קרה לכם פעם שנכנסתם לאתר חדשות כדי לקרוא את ידיעות הבוקר ונתקלתם בכתבה על משרד לעורכי דין שהייתה ממוקמת בצד? ובכן, זה בדיוק הרעיון של קידום באמצעות תוכן באתר מוביל. אתרים מובילים הם אותם אתרים שאליהם נכנסים גולשים רבים. מדובר באתרים איכותיים ששומרים על תוכן טוב וידיעות עשירות ומגוונות. לצד אתרי חדשות, קיימים אתרים מובילים העוסקים בתחומים ספציפיים כמו נדל"ן או בישול. אם העסק שלכם שייך לאחד התחומים שבהם עוסקים האתרים, כדאי למקם אותו באתרים הממוקדים האלה. מטבע הדברים, אם אתם רוצים לפרסם כתבה באתר מוביל, חשוב להקפיד על עניינות התוכן ועל תקינות לשונית, כדי שהתוכן שלכם יהיה המלך באתר.

החברה שתקדם אתכם בעזרת התוכן

ראינו שלתוכן יש כוח רב, ואם משתמשים בו בחכמה אפשר להגיע רחוק. תוכלו להיווכח בכך בעצמכם אם תפנו לחברת PRONLINE. לחברה קשרים נרחבים עם האתרים המובילים ביותר בארץ, וניתן למקם כתבת תדמית איכותית באתר מוביל לבחירתכם. החברה דוגלת בהשגת תוצאות מהירות ומיידיות שישאירו את המתחרים שלכם מאחור. אז זה הזמן לפנות אליה ולהתחיל לקבל פניות רלוונטיות לאתר.

אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: 0404web@gmail.com