קידום אתרים לרופאים: מדריך להשגת תוצאות חיפוש גבוהות בגוגל - 0404
קידום אתרים לרופאים: מדריך להשגת תוצאות חיפוש גבוהות בגוגל FREEPIK

קידום אתרים לרופאים: מדריך להשגת תוצאות חיפוש גבוהות בגוגל

קידום אתרים לרופאים: מדריך להשגת תוצאות חיפוש גבוהות בגוגל

היום, יותר מתמיד, קידום אתרים לרופאים משיג תוצאות חיפוש גבוהות בגוגל, גם אם אתם מנהלים רפאה קטנה או חדשה לחלוטין.

עם הידע של חברת קידום אתרים, השקעת הזמן הדרוש ויישום תוכנית פעולה נאותה, אתם יכולים להופיע במהירות לא רק בשלושת המיקומים הראשונים הממומנים של גוגל, אלא להיות ממש בראש.

מהי המשמעות של קידום אתרים לרופאים?

כדי לשלוט בתוצאות החיפוש של גולשים שמחפשים רופאים או מרפאות, קידום אתרים לרופאים משיג את התוצאות העיקריות הבאות:

  • עלייה במטופלים חדשים
  • הכנסות גבוהות יותר
  • פגישות ייעוץ נוספות
  • גידול כללי של המרפאה.

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להשיג מטרות אלו היא להעסיק חברת קידום אתרים שמתמחה באופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO), עם מיומנות בתחום קידום אתרים לרופאים. ידע הוא כוח כשזה מגיע לדירוג רופאים בתוצאות חיפוש, ועם מדריך זה, תשיגו מטופלים חדשים, ביקורים באתר, ופגישות ייעוץ של מטופלים חדשים.

אז הנה הצעדים שבהם נוקטת חברת קידום אתרים כדי  להשיג את התוצאות הרצויות של חיפושים מוגברים.

קידום אתרים לרופאים מתחיל בעיצוב האתר הרפואי שלכם

זה נשמע אולי כמו משימה מורכבת, אבל לפני שחברת קידום אתרים תוכל לבדוק את הנקודות האחרות בתוכנית מוצקה של קידום אתרים לרופאים, חשוב שיהיה לכם את שמעוצב היטב, שכולל את תיקון ועדכון עיצוב האתר הרפואי שלכם, והמידע הכלול בו.

חשוב לוודא שיש לכם עמוד יצירת קשר ייעודי שמכיל את פרטי הקשר שלכם, שם, כתובת, וטלפון, שיאפשר לגולשים ליצור איתכם קשר. אחידות חיונית בכל התרחיש, אז חשוב להקפיד על עמוד יצירת קשר שמעודד את הגולשים ליצור איתכם קשר.

הציבו את פרטי הקשר בכותרת התחתונה של האתר, והציבו אותם שוב בעמוד יצירת הקשר של האתר, מכיוון שזהו אחד המקומות הראשונים שגוגל תתייחס לפרטים אלה.

ביקורות מקוונות חשובות ביותר

כשאתם פונים לחברת קידום אתרים לרופאים, צוות המומחים יוודא שיש לכם עמוד ביקורות או המלצות באתר שלכם. עמוד זה צריך להכיל תערובת נכונה של מה שנקרא ביקורות "צד ראשון", ואלה הם אנשים שקיבלו מכם טיפולים וסיפורי ההצלחה שלהם מפורסמים באתר.

ביקורות מהוות מדדים חזקים לדירוג העמודים בעיני גוגל, וחשוב לוודא שיש לכם מספיק עדויות וסיפורי הצלחה באתר שלכם.

יצירת עמוד עסקי בפייסבוק

עמוד עסקי בפייסבוק חיוני להצלחת אסטרטגיית קידום אתרים לרופאים, מאותן סיבות שחשוב לקדם את האתר. כן. פייסבוק חיונית לתוצאות החיפוש של העמוד הראשון. למה? מכיוון שבתשע מתוך עשר פעמים, אם תבצעו חיפוש מהיר ברפואת המתחרים, למשל, עמוד הפייסבוק שלהם יהיה אחת התוצאות הגבוהות ביותר בעמוד הראשון בגוגל.

לפייסבוק יש סיכום אולטימטיבי בדירוג החיפוש, ואתם מאבדים נראות כשאינכם מפעילים עמוד פייסבוק, אז ודאו עכשיו שיש לכם עמוד עסקי שמציג היטב את תחום העיסוק שלכם ואת המרפאה שאתם מנהלים.

תוכן וידיאו

סרטוני וידיאו עוצמתיים ליצירת מעורבות גוברת ולפיתוח קשרים עם לקוחות פוטנציאליים, ובניית אמון עם המטופלים שלכם, שמתרשמים מרמת הידע שלכם בתחום. מטופלים לקחו את תהליך המחקר לידיים שלהם והם רוצים לשמוע ישירות מרופאים שהם יכולים לראות ולשמוע.

הוספת סרטונים לאתר שלכם מגדילה גם את זמן השהייה של גולשים בעמודים, וזהו גורם קריטי לדירוג גבוה בגוגל. כשאתם מפרסמים את הסרטונים החדשים שלכם ביוטיוב, אתם משיגים תוצאות של אופטימיזציה של הסרטונים להגעה מקסימאלית של גולשים לאתר שלכם.

זכרו שגוגל מחזיקה ביוטיוב, ופרסום סרטונים נחשב לאסטרטגיית קידום אתרים לרופאים חשובה מאוד מכיוון שגוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר.

מתקשים להמציא רעיונות מקוריים לתוכן וידיאו

חברת קידום אתרים מסייעת לכם ליצור סרטונים מקוריים ורלוונטיים שמבוססים על שאלות נפוצות שמטופלים שואלים אתכם בתדירות גבוהה. כשהסרטונים מבוצעים היטב ובאופן מקצועי, תוכלו להגיע במהירות למצב שבו אתם מפרסמים תכני וידיאו לפחות פעם בשבוע.

ומה הכי טוב בפרסו סרטונים? אתם יודעים, בוודאות, שמטופלים מחפשים את התשובות לשאלות האלו.

מחקר מקיף בנושא מילות מפתח

מילות מפתח הן עמוד השדרה של קידום אתרים לרופאים שמבוצע במקצועיות. אנשים רבים נכשלים כשאינם משתמשים במשאבים הנהדרים שעומדים לרשות חברת קידום אתרים מקצועית, לצורך מחקר מילות מפתח.

צוות המומחים משתמש בכלים שמספקים להם תובנות לגבי נפח חיפוש, קישורים נכנסים, עמודים חשובים, ועוד תובנות שעוזרות למקסם את התוצאות של קידום האתר שלכם. הם לוקחים בחשבון את מילות המפתח האלו ככותרות לתכנים שלכם.

ככל שמילות המפתח האלה קשורות לזנב ארוך ונכללות באתר שלכם, כך גוגל מדרגת את התוכן שלכם ומציעה אותו לא רק בחיפושים אלא גם בנושאים אחרים שקשורים אליהם.

אסטרטגיה שיווקית בתוכן פעיל היא חלק מרכזי של קידום אתרים לרופאים

התוכן הוא עדיין המלך כשזה מגיע לאסטרטגיית קידום אתרים לרופאים. מאמרים באתר הם הסוגים הנפוצים ביותר של תוכן שיווקי, אבל יש עשרות סוגים של תכנים שיווקיים, כולל פודקאסטים לרופאים, סרטונים, גרפיקה ועוד ועוד.

תערובת של מספר מדיומים עובדת הכי טוב שכן מטופלים שונים מעדיפים לצרוך את התכנים שלהם באמצעים שונים. אבל חשוב לכם כרופאים למצוא שיטות של תכנים שלדעתכם סביר להניח שיפיקו את המרב, וימקדו אתכם כמומחים בתחומכם.

השקעה באסטרטגיית תוכן שיווקי מושקע שמגובה בניתוח מילות מפתח ומחקר מתחרים עשויה להיות הגורם המכריע ביותר לטווח הארוך בקידום האתר הרפואי שלכם, הגברת התנועה, והמרת לידים למטופלים חדשים.

מידע נוסף אודות קידום אתרים לרופאים ניתן למצוא כאן:

https://www.personasmedia.co.il/

הירשם
התראה על
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]
0
Would love your thoughts, please comment.x