שירות יוצא דופן בחנות הבגדים סליו וזו לא כתבה פרסומית! - 0404
שירות יוצא דופן בחנות הבגדים סליו וזו לא כתבה פרסומית!

שירות יוצא דופן בחנות הבגדים סליו וזו לא כתבה פרסומית!

לא, זו אינה כתבה פרסומית. לאחר שיצאתי מהחנות, הבנתי שאני חייב לכתוב כמה מילים. לא על החנות, לא על הרשת, לא על הסחורה (לא שיש לי תלונות), אלא על עובדת אחת – אותה עובדת שגרמה לי לרצות לשוב ולקנות בדיוק באותו המקום.

אני נוהג לקנות בגדים בכל מיני מקומות – קסטרו, רנואר, לפעמים בבגיר וגם ברשת סליו.

השבוע, נכנסתי לקנות בסליו בקניון ״שער הצפון״ בקריית אתא מכנסי ג׳ינס ומכנס חצי אלגנט ועוד כמה פריטים. כמו בכל מקום, המוכרים והמוכרות בדרך כלל אדיבים ובכלל, חוויית הקנייה בישראל השתפרה מאוד בשנים האחרונות. בסליו, הופנטתי. זו לא היתה עוד מוכרת שעומדת ומחייכת אליך ואומרת שהכל ״נראה עליך טוב״.

היא התעקשה. העירה, הציעה וידעה גם לומר ״זה פשוט לא מתאים לך״. היא פשוט עמדה על זה שאותו מכנס שרציתי, אינו מתאים לי. היא התעקשה לחפש עבורי מבצעים, שאלה לאיזה צורך הבגדים – ליום יום, עבודה או מעבר לכך, וידעה לכוון. פשוט היה לה אכפת.

בסופו של דבר קניתי בגדים בסליו, יחד עם חיוך רחב על כך שיש לנו בעם ישראל אנשים טובים. כאלה שצריכים למכור מצד אחד ומן הצד השני יודעים לומר את המילה הנכונה גם על חשבון המכירה. בלי להתכוון, היא הפכה אותו ללקוח קבוע מהיום והלאה. לפני הכל – אכנס לסניף של סליו.

תודה לך לי בן דוד (כן, השגתי את שמך). תודה על שירות נפלא ובעיקר אכפתי. זה לא קורה כל יום בישראל.

בועז גולן,

מייסד חדשות 0404