- הצטרפו ל"בוקר טוב ישראל" עם בועז גולן בשידור חי
- השר אוחנה: ״החלטת בית הדין בהאג - מלחמה דיפלומטית״
- בוקר טוב ישראל עם קשת מהממת בקריית אתא
- מקנאים בישראל: גרמניה האריכה הסגר עד ה-28 בחודש - עלייה בתחלוא...
- מזכיר המדינה האמריקני: ״מתנגדים נחרצות לחקירת ישראל בבית הדין ...
- מעל 11 אלף בני אדם נדבקו בקורונה בגרמניה ביממה האחרונה
- חללית של חברת SpaceX התפוצצה לאחר שנחתה | צפו
- ברזיל: נרשם שיא מתים מקורונה ביממה אחת במדינה
- בוקר טוב עם ישראל היקר | תחזית מזג האוויר: גשום וסוער | כל הפר...
- היועמ"ש: "אין כל מקום להתערבות בית הדין בהאג בעניינים המסורים ...

למקרה שפספסתם: הסרט הסטורי של אווה
שנה לאחר עלייתו לרשת האינסטגרם, ולאחר שהביא למאות מיליוני צופים בעולם להתחבר מחדש אל זכר השואה, הסטורי של אווה לא רק שאינו יורד מן הכותרות, אלא גם זוכה לעיבוד קולנועי, כאשר כל עשרות הסרטונים אשר שודרו ברשת החברתית אינסטגרם, מאוגדים לסרט אחד.
הסטורי של אווה הוא פרויקט שנולד על ידי היזם ואיש העסקים מתי כוכבי, כפרויקט אישי ומשפחתי, במסגרתו כוכבי בשיתוף עם בתו מאיה, יצרו יומן זיכרון מצולם ליומנה של הנערה היהודייה אווה היימן, אשר נרצחה באושוויץ בשנת 1944. היומן המקורי אשר נכתב ברומנית נמצא במוזיאון הלאומי לשואה ולגבורה יד ושם ותורגם על ידו, הופק למיזם יוצא דופן בעוצמתו.
המיזם כולו הופק וצולם תוך השקעה עצומה של כסף, משאבים ומחשבה, תוך יצירת סרטונים אותנטיים המשקפים את אשר עבר על הנערה אווה בחודשים שקדמו למותה.
הפרויקט צולם בעיר לבוב שבאוקראינה, על הגבול עם פולין, תוך שימוש בטנקים, בקרונות רכבות ישנים, אופנועים, כלי נשק, ביגוד ותפאורה שהושאלו ממוזיאונים ומאוספים פרטיים, ויצרו תמונה שהשיבה את הצופים שבעים וחמש שנים לאחור, אל אירופה בתקופת המלחמה.
הסטורי הראשון פורסם באינסטגרם ביום הזיכרון לשואה אשתקד, והפתיע אפילו את התחזיות האופטימיות ביותר של יוצריו. בתוך יממה אחת בלבד הסטורי של אווה זכה למאה מיליון צפיות ברחבי העולם, לצד קריאות נרגשות והמלצות מצד ידוענים ומנהיגים בעולם, הקוראים לבני הנוער ולציבור בכלל, להתחבר לרשת האינסטגרם ולצפות בסרטונים.
הבחירה באינסטגרם כפלטפורמה
רבות נאמר על הבחירה להפיק את יומנה של אווה לסרטוני סטורי ולשדר אותם ברשת האינסטגרם. בחירתו של כוכבי בפלטפורמה הצעירה, המנותקת כל כך מזכר השואה וההיסטוריה, התגלתה כבחירה אמיצה וחכמה כאחד, כאשר צעירים בישראל ובעולם עקבו בשקיקה אחר הסטורי של אווה.
כוכבי עצמו סיפר כי מטרתו הייתה למצוא את בני הנוער במקום בו הם נמצאים שעות ארוכות, ולדבר אליהם בשפתם, שכוללת שימוש בריגשונים, באייקונים, בהאשטאגים ובמסרים קצרים. אותם בני נוער אשר מעלים ומגיבים תמונות של פרטי אופנה, מנות במסעדות ומסיבות צעירות, הם אלה שעקבו אחר מסעה של אווה וקורות משפחתה, בדרך לאושוויץ.
מורים ואנשי חינוך העידו כי החיבור שיצר הסטורי של אווה לזכר השואה, היה עמוק, רגשי ועוצמתי באופן ששיעורים וספרי לימוד לא יוכלו לייצר.
מתי כוכבי- איש השיווק של השנה לשנת 2019
מתי כוכבי הוא איש עסקים מוביל, יזם ובעלים של חברות מובילות במשק וגורם משפיע בתחום המדיה והטכנולוגיה המתקדמת. למרות כל זאת, בכנס השיווק השנתי אשר התקיים בחודש ינואר בגני התערוכה בתל אביב, זכה כוכבי לתואר המכובד איש השיווק של השנה לשנת 2019, לא בזכות מכלול הצלחותיו העסקיות, כי אם בזכות ההפקה פורצת הדרך, החשובה ובעלת תרומה הערכית, הסטורי של אווה.