מהפכת שירותי הסלולר לעסקים של voicenter - 0404
+
מהפכת שירותי הסלולר לעסקים של voicenter pixabay

מהפכת שירותי הסלולר לעסקים של voicenter

כיום עסקים רבים מתחילים להבין עד כמה שירותי הסלולר מהווים חלק אינטגראלי ממערך העבודה, וזאת כי לצד הצורך להוציא ולקבל שיחות, השירות הסלולרי גם מאפשר לקיים שיחות ועידה, לתזמן אירועים, לשווק ועוד הרבה יותר.

על כן מי שרק בודק היכן הדברים עומדים, מהר מאוד מבין שכיום חלה קפיצה משמעותית בתחום, ולו כי הסלולר מבית voicenter מאפשר לכלול את העובדים שמצויים בשטח במערך הטלפוניה ובאופן כללי מוצעים מגוון יתרונות ייחודיים (לעומת הקו הרגיל), כך שיותר ויותר עסקים עוברים לטלפון סלולרי שולחני. מעוניינים ליישר קו?

ללא תלות בתשתית אינטרנט ומיקום

אם יש לכם עסק, בין אם קטן או גדול, טוב להכיר את שירותי סלולר לעסקים מבית voicenter. השירות מאפשר להקליט שיחות ולאחסן אותן במרכזייה הארגונית, להציג בפני הלקוח שמקבל את השיחה כל מספר טלפון רצוי (משמע ניתן לשבת בבית קפה ולהציג את המספר של המשרד), להוציא ולקבל שיחות משלל מספרי טלפון ובאופן כללי מתאפשר ליהנות מסך יכולות המרכזייה.

כך שבין היתר חברת voicenter מציגה רמה חדשה בתחום הסלולר העסקי, וזאת בשל הסיבה הפשוטה: מהיום אין צורך להיות תלויים בתשתית אינטרנט ואף אין השפעה למיקום הפיזי של העובדים – השירות הסלולרי מעניק פתרונות מעולמות אחרים!

רשימת יתרונות

אז אלו שירותים ניתנים כיום ללא תלות בתשתית האינטרנטית וללא תלות במיקום הפיזי? ובכן חברת voicenter אינה מפסיקה להפתיע, כך שבין היתר היא מציעה את רשימת היתרונות הבאה: השירות הסלולרי מאפשר לחסום הקלטה של שיחות בהתאם לבחירת יעדים אישיים (ולעומת זאת שאר השיחות מוקלטות ואף מאוחסנות במערכת ייעודית).

השלוחה הסלולרית מנוטרת בזמן אמת (כולל אפיון והעלאת דו"חות), בעת עבודה עם המחשב מבוצעת אינטגרציה הרמטית למערכת CRM )מערכת ניהול לקוחות) ולמערכת ERP (מערכת עיבוד נתונים שבין היתר כוללת כספים, לוגיסטיקה, שיווק, משאבי אנוש, תפעול וכדומה).

באמצעות ניתוב שיחות המערכת מסייעת לשמור על זמינות גבוהה, מי שמעדיף יכול להשמיש את השלוחה הסלולארית בטלפון השולחני, מוענקים שירותי מספור סלולריים (ולו משלוחה נייחת) וכמובן שמתאפשר להפיק את המרב משירותי SMS. 

מתקדמים!

מהי המשמעות של כל זאת? שכיום חוקי המשחק מציעים הרבה יותר, עסקים נהנים מתנאים משופרים, הלקוחות (ובמקרה זה עסקים) זוכים לייעל את המענה – כיום הכול הרבה יותר גמיש וממוקד צורך.

מכאן שניתן לנצל טוב יותר את יום העבודה (אין חובה להישאר צמודים למשרד), פחות מידע הולך לאיבוד, זוכים ליהנות מרמה גבוהה של סנכרון, הלקוח מקבל יחס יותר מקיף, הרושם שנוצר אל מול הלקוח הרבה יותר חיובי, סך ניהול השיחה הרבה יותר מקצועי, בעת השיחה נחסך זמן חשוב (מבלי להוריד מאיכות השירות) ובאופן כללי מיישרים קו עם הקידמה – מגלים עולמות חדשים.

התאמה מרבית

חברת voicenter מבינה שלכל עסק קיימים מאפיינים מעט שונים, שלכל עסק יש צרכים אחרים ושכל עסק מחזיק בדגשים משלו. אי לכך השירות הסלולרי מציע מנעד נרחב של שירותים ואף כאלו שמותאמים באופן ייחודי.

כך למשל ניתן להחליט שמערכתIVR  (מערכת ניתוב שיחות) מוגדרת באופן פרטני ובהתאם לפרק זמן אישי. לאור הדברים אם גם העסק שלכם נעזר בשירותי הסלולר, טוב לדעת שניתן להתקדם, להתייעל ולהתאים בין רצוי למצוי, וכאן אתם מוזמנים להבין שבזכות המהפכה האחרונה אתם עומדים למקד מגוון נדבכים מהשירות ובו זמנית לגלות שהאמצעי הרבה יותר מדויק ונוח לשימוש – הגיע הזמן להשלים פערים!