משה ליאון חנך את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא - 0404
+
משה ליאון חנך את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא עיריית ירושלים

משה ליאון חנך את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא

חותכים את זמני ההמתנה: היום (יום ה'), חנך ראש העיר משה ליאון את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא. כחלק מהתוכנית העירונית להתחדשות דיגיטלית יוצאה עיריית ירושלים, בהובלת ראש העיר, ברפורמה חדשה אשר תשדרג את מוקד 106 העירוני לטיפול בפניות הציבור. כוח האדם יגדל, טכנולוגיה חדשה תאפשר טיפול בפניות ומעקב על השלמתן ולראשונה יוכלו תושבי העיר לפנות למוקד בדרכים שלא יכלו קודם לכן. המוקד יעבור לחמ"ל חדשני ומודרני.

במסגרת הרפורמה, כמות המוקדנים שתגייס העירייה לטובת המוקד תגדל בכ-20%. בין היתר לראשונה יגויסו אנשי צוות נוספים שמטרתם לעקוב אחר פניות התושבים ולוודא טיפול מאגפי העירייה .כמו כן, הטכנולוגיה החדשה תאפשר למוקד פונקציות שלא היו זמינות בעבר, כגון זיהוי פניות כפולות, שיפור העברת הפניות לאגפים השונים ושיפור במערכות הפקת הדוחות והזנת המפגעים. דבר זה יהפוך את המוקד ממוקד להעברת הודעות למוקד מנהל וצפוי לשפר באופן משמעותי את זמני ההמתנה וזמני התגובה לפניות אלו.

הרפורמה מוסיפה גם דרכי התקשרות נוספות עם המוקד: לראשונה יוכלו התושבים לפנות למוקד באמצעות הודעות SMS, צ'אטים בפייסבוק ואפליקציה ייעודית שתעסוק בנושאי מפגעים בלבד. דבר זה עשוי להגדיל אף יותר את מספר הפניות לעיריית ירושלים ותאפשר מענה ליותר פניות, שמספרם עומד כיום על כ-40 אלף בשנה. הרפורמה מתקיימת במסגרת שיתוף פעולה של כלל המינהלים והאגפים העירוניים בהובלת מינהל תפעול ומינהל הפיתוח.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני גאה ונרגש לחנוך את המוקד החדש של העיר, במיוחד בערבו של חג הפסח. הנגשת העירייה לתושב היא צורך חשוב והכרחי, מוקד השרות ונציגים הם הפנים של העירייה. הקמנו מוקד חדש ומשוכלל שמכבד את עובדיו ואת תושבי העיר, וזוהי התרגשות גדולה לראות שהכל עובד ופועל ללא דופי. נמשיך לשפר את השרות לתושב, ובכלל זה לקצר את זמני ההמתנה למענה טלפוני וגם זמני הטיפול עתידים להתקצר משמעותית. זוהי בשורה אמיתית לתושבי העיר. אני מבקש לנצל הזדמנות זו ולאחל לתושבי ירושלים ולכלל בית ישראל – חג פסח שמח!".

עיריית ירושלים