חברת החשמל איחדה את מחוזות חיפה והצפון לאחד. המטרה: "שיפור רמת השירות ללקוחות" - 0404
+
חברת החשמל איחדה את מחוזות חיפה והצפון לאחד. המטרה: "שיפור רמת השירות ללקוחות" יניב נדב, פלאש 90

חברת החשמל איחדה את מחוזות חיפה והצפון לאחד. המטרה: "שיפור רמת השירות ללקוחות"

היום (רביעי), כמעט לאחר 20 שנה של פעילות שני מחוזות, חיפה והצפון, יישמה חברת החשמל את אחד מהשינויים הארגוניים המשמעותיים שתוכננו בעקבות הסכם הרפורמה בחטיבת הלקוחות ובכלל חטיבות החברה, איחוד מחוזות והקמת מחוז חדש – מחוז חיפה והצפון. 

את המהלך הובילו יצחק בלמס, המשנה למנכ"ל חברת החשמל וסמנכ״ל לקוחות, הרצל פרידמן, מנהל מחוז חיפה והצפון ורפי חיים, סגן מנהל המחוז לשירות לקוחות.

עופר בלוך, מנכל חברת החשמל: "זהו עוד יישום משמעותי בשורה של שינויים ארגוניים המבוצעים בעקבות הסכם הרפורמה במשק החשמל ותוכנית השינוי הארגוני שנערכת במסגרתו, בכלל חטיבות החברה, כולל בחטיבת לקוחות. השינוי הארגוני נועד להתאים את מבנה החברה ואופן התנהלותה לנדרש מחברה עסקית במשק תחרותי, תוך הצבת יעדים של חיסכון, התייעלות וצמצום בעלויות".

הרצל פרידמן, שניהל את מחוז הצפון עד היום, ומונה למנהל המחוז החדש: "המטרה שלנו שהאיחוד ישפר את רמת השירות ללקוחות, לייצר אחידות בשירות ובהמשך נוכל אף לפתח ולהוסיף מרכיבים שיעצימו את חוויית הלקוח. נמשיך בעבודות לשיפור שוטף של רשת החשמל על מנת להבטיח הספקת חשמל אמינה ואיכותית. אני רואה את הלקוח כנכס החשוב ביותר שלנו".

מחוז חיפה והצפון מתפרש על שטח גיאוגרפי של כ-5,900 קמ"ר ומונה כ-770,000 לקוחות מאזור חדרה בדרום ועד מטולה ורמת הגולן בצפון. המחוז כולל את נפת חיפה ו-7 אזורים: עפולה, חדרה, טבריה, כרמיאל, קריות, נהריה וצפת.

השרות באמצעות כלל אמצעי הקשר, לרבות מרכזי השירות הטלפוני 103 ומשרדי קבלת הקהל באזורים ימשיכו לפעול כרגיל.