"הכוח עובר לצרכנים": שופרסל מציגה - Be מהפכה צרכנית! - 0404
+
"הכוח עובר לצרכנים": שופרסל מציגה – Be מהפכה צרכנית! סיון פרג'

"הכוח עובר לצרכנים": שופרסל מציגה – Be מהפכה צרכנית!

מאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל, איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל ואורי וטרמן, מנכ"ל Be, הודיעו הבוקר (שלישי), במסיבת עיתונאים במידטאון ת"א, על יציאתה לדרך והשקתה הרשמית של רשת הפארם החדשה מבית שופרסל, רשת BE המסמלת עידן חדש לצרכן הישראלי.

היקף ההשקעה במהלך יעמוד על כ-120 מיליון שקלים בשנים הקרובות, המהלך כולל:

השקת 10 סניפי קונספט חדשים.

שדרוג מערך הסניפים הקיים.

צמיחה של כ-10 סניפי קונספט חדשים בשנה.

פתיחה של כ-50 סניפים חדשים – סה"כ 120 סניפים בתוך כ-3 שנים.

אתר סחר חדשני ברוח המותג BE על תשתית האתר והמשלוחים של רשת שופרסל און ליין.

מאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו גאים ונרגשים להשיק היום את רשת Be, רשת הפארם החדשה בישראל מקבוצת שופרסל. הרשת החדשה תביא בשורה לצרכן הישראלי ותאפשר לו ליהנות מעוצמות הקבוצה גם בעולם הפארם, אשר עד לאחרונה נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי שחקן אחד.

אנו בטוחים כי הצעת הערך שהותאמה במיוחד לצרכים העדכניים של הלקוח הישראלי, תימצא כאטרקטיבית על ידי לקוחות הרשת ותאפשר את צמיחתה והצלחתה בשנים הבאות.

אנו מתכוונים לחדש, לרענן ולהמשיך להפתיע, בכל תחומי הפעילות שלנו ברשת זו ולתת מענה לעולמות תוכן רבים ומגוונים הנוגעים לתחומי הבריאות, פארמה, קוסמטיקה, טואלטיקה ועוד, באמצעות מוצרים ושירותים חדשניים ושונים ממה שהצרכן הישראלי הורגל אליהם עד כה.

אנו מודים לעובדי ומנהלי החברה המסורים על העשייה הרבה ועל תרומתם להצלחת המהלך ולהוצאתו לפועל".

אורי וטרמן, מנכ"ל רשת Be: "אני גאה להשיק היום את BE – הפארם החדש, המהווה אלטרנטיבה ראויה ומתבקשת בשוק הפארם בישראל.

הצרכן הישראלי השתנה בשנים האחרונות והוא מוקף באלטרנטיבות רבות שמקורן הן בעולם ה-online והן בחו"ל. החנויות החדשות של BE יספקו חוויה עדכנית, ייחודית ודיגיטלית שטרם נראתה בישראל והיא תספק לצרכנים את הריגושים המתבקשים בעולם הפארם.

המגוון בחנויות BE יכלול את מוצרי הפארם המוכרים והאהובים בנוסף למבחר מותגים בינלאומיים בבלעדיות, אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף. זאת ועוד, אנו משיקים מותג פרטי מבית BE באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים.

כחלק מתפיסת הצרכן החדש, שמעוניין לקנות בזמן ובמקום שנוח לו, אנחנו משיקים היום אתר סחר חדשני ברוח המותג. באתר יוכלו הלקוחות להזמין את רוב המבחר של BE ולקבל את ההזמנה בשליחות אחת. מהיום ניתן להזמין קוסמטיקה יוקרתית וויטמינים יחד עם סל הקניות של שופרסל און ליין, אשר משרת מאות אלפי בתי אב בישראל בחודש.

במהלך 2019 תתווסף גם שליחות של תרופות עד הבית, כל זאת על תשתית האתר והמשלוחים של שופרסל און ליין".

את המהפכה הצרכנית תוביל Be בארבעה אפיקים מרכזיים:

מהפכה במחיר  66% מהישראלים חושבים שמחירי הפארם יקרים, זאת על פי סקר הגל החדש, 2017.

Be החדשה תחולל מהפכה במחירי הפארם לצרכן. המחירים בישראל ירדו החל מהיום ובשנה הקרובה. מחירי מדף משתלמים במיוחד על המותגים המובילים בתחומי הטואלטיקה, הקוסמטיקה, בית המרקחת והתינוקות.

חברי מועדון שופרסל, מועדון הלקוחות הגדול בישראל, ייהנו החל מהיום ממגוון רחב של הטבות ומבצעים ייעודיים ב-Be מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל ייהנו מהטבות מוגדלות 5% הנחה קבועים על כל מוצרי המותג הפרטי של Be ובנוסף 10% הנחה קבועה על 5 מוצרים לבחירת הלקוח.

מהפכה במגוון – Be משיקה מגוון מותגים חדשים לראשונה בישראל ובבלעדיות, ברמות מחיר שונות לצד השקות חדשות בכל חודש. המותגים החדשים נבחרו אשר נבחרו בקפידה בעקבות מחקר צרכני מקיף:

The Balm – לראשונה בישראל!

Beauty in 5 minutes מותג איפור רטרו-שיק מסן-פרנסיסקו עם קריצת קומיקס בלתי נשכחת: נוסחאות "סופלה" אווריריות, פאלטות מלאות סטייל וצבעים מדויקים.
טווח מחירים: 55-179 שקלים.

OFRA – לראשונה ברשת פארם!

Perfecting beauty מותג האיפור המקצועי המועדף על המאפרות וה Beauty Gurus  המובילים בעולם. כל הזוהר של מיאמי לראשונה ברשת פארם עם נוסחאות עשירות ברכיבים קוסמטיים טבעיים.

טווח מחירים: 55.9-249 שקלים.

Catrice – לראשונה בישראל!

The trend leader איכות פרמיום במחיר משתלם. מותג טרנדי, מוביל שוק אירופאי, המתמחה במוצרי איפור אופנתיים ואיכותיים במחירים סופר-נגישים. בכל עונה כ 25% מהליין מתחלף ומתחדש.

טווח מחירים: 9-32 שקלים.

Pretty by Flormar

מקבוצת איב רושה העולמית – מותג איפור צעיר, תוסס ושובב המציע מגוון עשיר ואיכותי במחירים נגישים לכל כיס. האחות הצעירה והמשתלמת של המותג המקצועי flormar.

טווח מחירים: 4.9-24 שקלים.

Men Zone קטגוריה חדשה בישראל – Morgan's pomade

מותג "Barber Shop" היפסטרי מלונדון שיודע מה גברים רוצים. מורגנ'ס נוסד בשנת 1873 ונוסחאות הטיפוח שלו מבוססות בשוק האירופי כסופר-איכותיות לעיצוב שיער, זקן, שפם ולעור מטופל למשעי.

טווח מחירים: 28-79 שקלים.

Mr. Bond

מותג מתמחה בטיפוח שיער לגבר עם ניחוחות ארומה תראפיים. פיתוח ישראלי בלעדי למותג Be

טווח מחירים: 34-50 שקלים.

Bath&Body קטגוריה חדשה בסניפי הפארם

CHILL

Fun comes naturally מותג טיפוח לגוף ולפנים המציע מגוון פתרונות ריחניים מהאמבט והמקלחת ועד לקרם הפנים ולמסכה הטיפולית. מבוסס על נוסחאות טבעיות ב 80%, בעיצוב צבעוני ופירותי.
CHILL יוצג בסניפים בקונספט של "חנות בתוך חנות" ויעניק פתרונות למתנות ולחבילות שי.

טווח מחירים: 9.9-39.9 שקלים לפריט.

מותג פרטי BE

Be משיקה מותג פרטי איכותי ומשתלם מותג פרטי Be עוצב בקפידה עפ"י ערכי המותג בנראות חדשנית וצבעונית. כל המוצרים עברו בדיקות איכות קפדניות ומוצעים ללקוחות במחירים אטרקטיביים ביותר. מותג פרטי Be יציע מאות מוצרים חדשים במחירים משתלמים במיוחד לחברי מועדון שופרסל ומחזיקי כרטיס אשראי משותף שופרסל ו-Be.

מגוון רחב של מוצרים ממספר קטגוריות תחת המותג הפרטי Be, יתחילו להימכר החל מיום ההשקה. בין הקטגוריות המושקות: תינוקות, גברים, טואלטיקה, טקסטיל, מוצרי נייר, איפור ואקססוריז.

גרביים וגרביונים מבית Zohara בעיצוב מיוחד עבור Be.

בשנת 2019 יושקו מאות מוצרים נוספים במותג הפרטי במגוון קטגוריות רחב כולל תרופות ותוספי תזונה.

מהפכה בחוויית הקנייה – חווית קנייה חדשנית בישראל

נראות הסניפים – נראות חנויות הקונספט הינה דינמית – אקטיבית, נראות כזו המאפשרת ללקוח גירויים רבים תוך הקפדה על מינונים נכונים המתאימים לתקופתנו. מבחר מגוון לצד עושר חזותי. תקרה גבוהה, אלמנטים אינטראקטיביים וצבעוניות מתחלפת.

מסך תצוגה רחב וגבוה המתנוסס לאורך כל החנות וזאת על מנת לאפשר ללקוח להיות מעודכן בכל עת – לדוגמא  מספר בתור לקופת בית המרקחת הנראה מכל מקום בסניף ועוד.

חווית קנייה ממוקדת לקוח– הקניות במחלקת הביוטי של  Be יעשו בייעוץ אישי על ידי מומחיות יופי של החברה, בוגרות Be ביוטי קולג' אשר יעניקו ייעוץ פרטני ממוקד לקוח והתאמה איכותית ממגוון המותגים והמוצרים.

חוויה דיגיטלית גם בסניפים – סניפי הקונספט החדשים של Be מגדירים מחדש את הקנייה הקמעונאית באמצעות מסכים רבים ומגוון פיצ'רים חדשניים:

מערכת דיגיטלית קמעונאית חכמה במחלקות הטיפוח והבישום המספקת פתרון חוויתי לצרכן. המתקשרת עם הלקוחות באופן אינטראקטיבי כזה בו מסופק מידע, הנחות וקופונים לגבי המוצרים בהם מתעניין הלקוח

סרוק וקנה – החנות הדיגיטלית כבר כאן. קונים, סורקים ומשלמים באפליקציית Be. באורך החיים המהיר כיום נמצא פתרון נוסף לייעול הקנייה ומקסום החוויה –  אוספים מוצרים, סורקים ומשלמים באפליקציה הכול באופן עצמאי ובנוסף כמובן לקופות הרגילות ולחוויית הקנייה הרגילה.

בית המרקחת יספק פרטיות מול דלפק הרוקח באמצעות מחיצות ייחודיות אשר נבנו בכל סניפי הקונספט וזאת על מנת להעניק אינטימיות ופרטיות מרבית ללקוח.

סקר שערכנו בנושא, מתן פרטיות בבית המרקחת, באמצעות מכון SAPIO מצא: כי שלושת רבע מהמשיבים ציינו שחסרה להם פרטיות לפחות בחלק מהמקרים, כ-30% ציינו שברוב הקניות או בכולן.

*הסקר נערך בחודש נובמבר 2018.

מהפכת הקניות באונליין – Be תוביל את שוק הפארם גם באונליין! משיקה היום, ממשק קמעונאי דיגיטלי בתחום הפארם וצופה כי תוך 3 שנים כ-20% ממכירות הרשת יהיו אונליין.

וזאת באמצעות:

אתר סחר ואפליקציה, עם חווית שימוש וממשק משתמש עדכניים.

איחוד משלוחים עם רשת שופרסל – קבלת משלוח אחד הכולל מצרכי מכולת, פארם וקוסמטיקה

שימוש ומינוף מערך הסחר של שופרסל אונליין – הן בתנועה באתר והן במערך הלוגיסטיקה

מחירים תחרותיים לא רק מול החנויות בארץ,  אלא גם מול אתרי קניות מהעולם

זמני שילוח חסרי תחרות בענף הפארם וחווית אונליין חדשנית

בקרוב –  תרופות ללא מרשם עד הבית באותו הסל ובאותו עלות משלוח.

כתובת האתר.