קפיצת מדרגה בעולם הסחר המקוון לשופרסל - קניות ברשת הפכו קלות - 0404
קפיצת מדרגה בעולם הסחר המקוון לשופרסל – קניות ברשת הפכו קלות

קפיצת מדרגה בעולם הסחר המקוון לשופרסל – קניות ברשת הפכו קלות

בימים אלו, חברת שופרסל משיקה מספר פעילויות חדשות בתחום הסחר המקוון: 

אתר שופרסל Online החדש – האתר יאפשר חוויית קנייה פרסונלית המותאמת ללקוח. האתר יושק בדצמבר וייכנס בהדרגתיות לשימוש לקוחות הרשת עד סוף הרבעון הראשון של 2019. באתר תוצע ללקוחות חוויית קניה משודרגת ומותאמת אישית לצרכיהם במבצעים הרלוונטיים אליהם ואף שירות יועץ אישי.

אתר AMERICAN OUTLETS בשותפות שופרסל – האתר מציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט. האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית.

שופרסל travel – אתר התיירות החדש של שופרסל וגוליבר, המציע Cash Back לחברי מועדון שופרסל: על כל עסקה באתר או במוקד המכירות מקבל חבר מועדון שופרסל 3% החזר מערך העסקה לקניות ברשת שופרסל (עד 495 ש״ח החזר לכל עסקה). בנוסף, בגין רכישות בשופרסל, הלקוח מקבל קופון רבעוני שניתן לממש להזמנות באתר שופרסל travel. 

בתקופת ההשקה כל חברי מועדון שופרסל יקבלו קופון בסך 100 שקלים למימוש בשופרסל travel. לקוחות כרטיס אשראי שופרסל ויזה cal מקבלים הטבה נוספת: ביטוח ביטולים מתנה בכל הזמנה (שנעשית בכרטיס אשראי שופרסל).

ה-Marketplace – זירת הקניות המורחבת של אתר שופרסל Online, בה ניתן למצוא מגוון עשיר של מוצרים בתחום החשמל, האלקטרוניקה, ריהוט לבית ולגן ועוד. 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת. 

הניסיון הנרחב שלנו בעולם האונליין הוא שמאפשר לנו היום להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים, תוך הצעת חוויה פרסונלית המותאמת אישית לכל אחד מלקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של שופרסל אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והעצמת פעילות האונליין שלנו, כדי לענות על צרכי לקוחותינו וכדי להעניק להם חווית קניה איכותית".