קידום עסקים בגוגל: השיטה של קורנגה להצלחה - 0404
קידום עסקים בגוגל: השיטה של קורנגה להצלחה Pixabay

קידום עסקים בגוגל: השיטה של קורנגה להצלחה

בעלי עסקים רבים אינם מבינים את הכוח שיש לגוגל בקידום העסק שלהם, כלומר, הם מכירים בעובדה כי הם חייבים להיות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש אך אינם מפנימים את המשמעות העמוקה הזו לכיס שלהם, או יותר נכון גם לכיס הפרטי שלהם אבל גם לחברה/עסק.

הנוכחות בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש אינה רק מקור לפניות של לקוחות "רגילים" כאלו שהעסק מטפל בהם על בסיס יומי אלא לקוחות חדשים שלא מכירים את העסק אלאה מצאו באותו בחיפוש בגוגל.

לקוחות אלו ככל הנראה לא היו מגיעים לעסק שלך בשום דרך אחרת כי לא הייתה חשיפה שיווקית של העסק באזור מגוריהם, כי אתה כבעל עסק לרוב לא תפרסם ברמה הארצית, קרי טלוויזיה עיתונות, הן בשל העלויות הגבוהות והן בשל חוסר התאמה לשירותים או למוצרים שאתה משווק.

אבל בוא נודה באמת, אין לעסק/חברה יכולת כלכלית לממן פרסום בטלוויזיה או בעיתונות הארצית ואם כן תעשה כן למרות הכל, הרי שתיווכח בדרך הקשה לצערי כי הפרסום בתקציב שאתה חשבת שלא ישאיר עין אחת שלא תיחשף בישראל, מגיע למתי מעטים ומתוכם לא הצלחת לגייס ולו מספר לקוחות בודדים. וככל הנראה הוצאת את כל התקציב שיווק ופרסום השנתי שלך בשבועיים בודדים ומה הלאה?

פעילות שיווקית בעסק אינה מותרות או תקציב שיש להתייחס אליו בנקל, התקציב הזה אמור וחייב להחזיק את העסק בנוכחות שיווקית אשר תניב לקוחות ותנועה לעסק.

ימי הפה לאוזן וההמלצות האישיות לא נגמרו אך כיום ההמלצה שאותו חבר או אתה קיבלתם נבדקת על ידם בגוגל על מנת להשוות המלצות ודעות לגבי העסק בקרב אלו שהיו או עדיין לקוחותיו. לכן גם אם תיתן המלצה חמה לחבר לגבי עסק מסוים או מוצר, הרי שהוא לא ייקח את המילה שלך כלשונה ויבדוק גם את המלצתך. המקור לבדיקה זו הוא גוגל.

מה קורנגה מציעה לי כבעל עסק/חברה?

אנו בקורנגה משלבים ידע רחב מאד ועמוק בתחום השיווק, מנכ"ל החברה איציק גולדנברג מגיע מעולם הפרסום והשיווק, מאחד ממשרדי הפרסום הגדולים והמוכרים שם רכש ידע רב ונסיון עצום בשיווק ופרסום חברות ועסקים.

התמחה בבניית תמהיל שיווקי המתאים לכל לקוח, ולמעשה היה אחראי להצלחה של הלקוח, גם כאשר קודם לתפקיד מנכ"ל משרד פרסום דיגיטלי המשיך להקים עבור הלקוחות מערכי מכירה דיגיטליים, בנה תכניות עסקיות הכוללות צד שיווקי דיגיטלי חזק תוך צמצום עלויות השיווק/פרסום והגדלת הרווחיות ומחזור המכירות של העסק.

כל זאת ועוד באמצעות תקציבים קטנים יחסית, למעשה חלקן אף בתקציב של עסק קטן מאד אך למען האמת כאן תמיד היה האתגר הכי גדול שלו והתשוקה להצלחה ולסיוע לעסקים אלו תמיד בערה בו. לכן כהמשך טבעי עבר לעולם הטכנולוגיה והתכנות ומכאן שילב גם את עולם הקידום בו מצא את ייעודו האמיתי(לדבריו). כשנשאל על ידינו מדוע לנטוש את עולם הפרסום לטובת עולם טכנולוגי/קידומי ענה כי ישנן מספר סיבות מרכזיות.

עולם הפרסום המסורתי לא יחזיק מעמד עוד שנים רבות וסופו להיכחד כמו הדינוזאורים.

עלויות הפרסום בטלוויזיה ובעולמות המסורתיים גבוהות מאד ואינן מוצדקות בעליל, החזר השקעה גרוע עד כדי לא קיים. לכן לעסקים וחברות קטנות ובינוניות בגודלן אין מה לחפש בפלטפורמה זו.

הפרסום עובד במקטעי זמן קצרים אותם יש לתחזק מעת לעת, לכן הכדאיות הכלכלית נמוכה מאד ועלולה לגרום לעסק לבעיות נזילות ומימון.

פרסום מסורתי נתפס בעיני קהל עצום כמיושן ואינם נוטים לתת לו תשומת לב, לכן יהיה קושי להגיע לקהלים חדשים, להרחיב את פעילות העסק בצורה זו.

גם אם הגיעו כהמלצה מחבר או מכר תיבדק בגוגל בהקדם האפשרי, לכן מה הטעם לבזבז משאבים רבים וכסף על פרסום מיושן ויקר שגם כך ייבדק בגוגל.

מה קורנגה מציעה לעסק/חברה שלכם?!

אנו מציעים מעטפת שיווקית חכמה ומקודמת, כזו שתניב לעסק תוצאות איכותיות אשר יימשכו לאורך זמן.

אנו בקורנגה מסתכלים בדרך שונה וייחודית(בעולם הקידום)על החברה שלך ועל הדרך הנכונה/יעילה ביותר להגיע לתוצאות טובות.

כאלו שיורגשו בעסק תוך חודשים בודדים, יימשכו שנים רבות ויסתמכו על נתונים ומספרים אמתיים ולא מדגמים או ניתוחים שיווקיים שנועדו להרגיע את המצפון של הפרסומאי התורן שלך, ולספק לך שקט נפשי מזויף.

הראייה הרחבה והעשייה היומית מאפשרת לפתח עבור החברה שלכם אסטרטגיה שיווקית התואמת לד.נ.א של הביזנס על מנת שתחזיק מים למשך תקופה ארוכה ולא תיראה כמאולצת ולא אמתית ללקוח.

אנו מאמינים ויודעים מניסיון של שנים רבות ועשייה יומית כי ההצלחה אינה נבנית ברגע אך מודעים לארעיות הדברים והיא בהחלט יכולה להיהרס ברגע. לכן הדרך להצלחה אינה קלה שכן כל העסקים בעולם היו מצליחים ואף עסק לא היה נסגר.

מאחר ואנו מאמינים גדולים במעשים ופחות בדיבורים, החלטנו להביא לכם מספר דוגמאות מעולמות עסקיים שונים, כאלו שקורנגה תרמה רבות להצלחה שלהם ומעבר לכך.

רהיטים לבית:

מחסני הנמל מזרנים ביפו: הקמת אתר קטלוג לפני כ-8 שנים, תחילת קידום אורגני בגוגל במילים הגנריות הקשות ביותר- סלון, ספה, כורסא, שולחן, סלון וכו'. הקידום בוצע במשך שנים באופן רציף, החל מהשנה השנייה ואילך העסק זכה לתהודה חזקה מאד בקרב המחפשים בגוגל ועד היום האתר מניב מאות פניות לבית העסק מדי חודש, הן בטלפון והן באמצעות צור קשר. במהלך התקופה האתר נבנה מחדש בהתאם לחוקי גוגל ולארגון התקינה האמריקאי(W3C).

האתר הראשון החל את דרכו עם כניסות בודדות, מדובר ברמה של כ-200 כניסות בחודש ממוצע כאשר כבר לאחר שנתיים הגענו לכמות של כ-5,000 כניסות ומשם קפיצה למעל 15,000 כניסות.

הכל בזכות קידום אורגני מסיבי ואיכותי. בשנים האחרונות ומאז כניסתן של הרשתות החברתיות לחיינו, הלקוח עושה שימוש מסיבי בפייסבוק ואינסטגרם ומניב תנועה ממקורות אלו לאתר ולאמצעים אחרים העומדים לרשותו. אך את בסיס השיווק והחשיפה באינטרנט קורנגה בנתה עבור העסק בגוגל ולא בשום מקום אחר.

התוצאה: עסק מצליח מאד, מוכר מאד בקרב קהל יעד(מעמד הביניים)ומחוצה לו מזה שנים רבות, שיווק נכון סייע לעסק להתפתח לנישות נוספות ולתחומים מחוץ לביזנס העיקרי שלו(ריהוט לבית). דבר נוסף אשר תורם רבות לעסק הנו החיבור האישי ללקוחות "סלבס" מפורסמים רבים, החל מכוכבי תכניות טלוויזיה, מנחי תכניות ארוח וכו', דוגמניות ומפורסמים אחרים הרוכשים רהיטים במחסני הנמל ומצטלמים במעמד זה לטובת שיווק ברשתות החברתיות.

לקוח נוסף עימו עבדנו שנים רבות הנו "ויטוריו דיוואני" ריהוט מוזל לבית. חנות שהפכה לשם נרדף לריהוט מוזל בעיצוב מודרני, כזה שרבים רוצים שיהיה להם אבל רהיטי מעצבים אינם בתקציב שלהם. להם מוצע מבחר של רהיטים בקנייה מקוונת.

קורנגה בנתה את אתר הבית הקטלוגי, לאחר מכן את אתר המכירות המקוונות אשר החליף את הקטלוג. האתר צמח בתקופה בה קודם אורגנית על ידי קורנגה לכדי עשרות אלפי כניסות אשר הומרו לקניות רבות ולביסוס אתר הבית שלהם כאחד הגדולים בתחום.

ישנן עוד דוגמאות רבות בתחום הריהוט לבית ולעסקים אותם קורנגה קידמה אורגנית בהצלחה מרובה תוך שילוב אסטרטגיה המותאמת לעסק, להגדלת חוג הלקוחות והבאת צרכנים רבים וחדשים לאתר הבית לביצוע רכישות או פעולה אחרת.

מזרנים:

תחום המשלים לנושא ריהוט לבית ועולם הנוחות והשינה, מזרנים אורטופדיים רבים משווקים בארץ, למעשה עשרות סוגים שונים. אבל לא כולם נוחים או איכותיים כפי שאתם מצפים מהם להיות. גם איכות התפירה, המזרן, השכבות במזרן וכמובן הקפיצים או כל שיטה אחרת. כל אחד והטעם והסגנון שלו מבחינת נוחות ואיכות השינה.

יצרן ומשווק בשם "קינג רויאל" מנס ציונה התחיל לעבוד אתנו לפני שנה. מיד בהתחלה הקמנו עבורו אתר אינטרנט קטלוגי המכיל את המזרנים הרבים, מפרט, תאור ומחירים.

בשל האתר המיושן שלהם אשר לא ממש תרם לעסק נאלצנו להקים אתר קטלוגי מהר ככל הניתן, להתחיל לקדמו אורגנית בגוגל ולהילחם קשות על מיקומו בעמוד הראשון כאשר מעולם האתר לא היה בעמוד זה.

במהלך השנה נקטנו בשיטות שיווק רחבות המסייעות לקידום האורגני להבשיל בפרק זמן קצר יחסית שכן ללא שיטות שיווק ואסטרטגיה של קורנגה המהלך היה אורך כשנה ויותר, בספק האם ללקוח הייתה את הסבלנות ואורך הרוח לקבל זאת. הרי לקוח מעוניין בתוצאות ולא בסיפורים או נתונים שאינו מבין, או כאלו שאינם מתורגמים למחזור הכספי של העסק.

לקוח נוסף מתחום זה הנו "מחסני הנמל מזרנים" אשר הוקם למעשה לפני כשלוש שנים על ידי בעליו, אנו חברנו אליהם מתחילת הדרך והקמנו עבורם אתר אינטרנט קטלוגי ובו כל המזרנים והדגמים הקיימים. מפרט, מחירים ועוד.

כיום האתר ממוקם בעמוד הראשון בגוגל בתוצאות החיפוש במילים הגנריות, בעקבות מיקומים אלו כמות הכניסות לאתר הוכפלה והושלשה בשנה האחרונה, כנ"ל גם הרכישות(בהתאמה).

ציוד רפואי וקורסים לתפעול מכשור רפואי:

תחום נישתי אך רחב מאד לאלו המכירים אותו, למעשה מדובר במספר תחומים רבים בתוך עולם הציוד הרפואי, לדוגמא: דפיברילטור הנו מכשור רפואי אך גם שולחן ניתוחים נמצא תחת אותה קטגוריה. לכן ישנה בעיתיות לשווק במדויק לקהל היעד למרות החפיפה בתחום או יותר נכון המעטפת הקידומית לתחום "ציוד רפואי", כאן נדרשה יצירתיות רבה שכן תחום עיסוק חברת "המרכז לרפואת חרום" הנו מכשור רפואי מציל חיים כגון "דפיברילטור", וגם קורסים לעזרה ראשונה, חובשים לטיולים, מצילים וכו'. לכן החברה עוסקת בתחום אחד אך בתוכו תתי התמחות מגוונים אשר אינם חלק מהציוד הרפואי אלא כתחום משלים לו. המשימה לפנינו הייתה מורכבת לאור הנ"ל אבל אצלנו כל משימה קשה ומורכבת מעלה חיוך ואתגר לפיתוח. לכן  הקמנו אתר אינטרנט קטלוגי הכולל אפשרות לביצוע הזמנה לרכישה(לא רכישה מקוונת)עמודי מאמרים הקשורים לתחום האתר ותוכן רב הכולל תמונות על מנת להציג את המגוון הרחב של הציוד הרפואי יחד עם הקורסים השונים הנוגעים בהצלת חיים במובנים רבים. מזה מספר שנים בהם אתר הלקוח מקודם בעמוד הראשון בגוגל, מניב לו הכנסה רבה ומספק תלמידים חדשים לקורסים, כל פעם למחזור חדש של לקוחות רבים שלא הכירו את החברה ועיסוקה בטרם ביצעו חיפוש בגוגל.

דוגמא נוספת מעולם הציוד הרפואי הנה חברת "מאיר רוז ציוד רפואי" חברה זו מתמחה בציוד לחדרי ניתוח, לידה, שולחנות ניתוחים, מכשירי א.ק.ג ועוד ציוד רב ומגוון שנועד כולו לבתי חולים, מרפאות חוץ, ומכונים רפואיים.

ציודים אלו באים בגדלים שונים, חלקם נארז לתוך מנשא כגון מזוודת עסקים או מזוודה רגילה כפי שהייתם לוקחים אתכם לטיול בחו"ל(בגודל לא בתכולה)וחלקם גדולים מאד וחייבים להיות מובלים על ידי משאית ומנוף. חברה זו קיימת שנים רבות מאד ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם בתי חולים, מרפאות וגופים רפואיים אחרים.

לפני כ-10 שנים הקמנו עבורם את אתר האינטרנט הראשון אשר הציג את הציוד הרבה, מאז ועד היום הקמנו את האתר מחדש בהתאם לחוקי גוגל, זאת על מנת לעמוד בקצב השינויים המתמיד אותו גוגל קובע וכל העולם חייב ורצוי שיישר קו (אחרת תמצא את האתר שלך בעמוד 10 קרוב לפי תהום).

האתר קודם לפני שנים לעמוד הראשון בגוגל ומניב לחברה עסקים ופניות רבות, כולל ובפרט פניות ממוסדות רפואיים בחו"ל שכן גם הם עושים חיפוש בגוגל על כל צורך ויתרה מכך, גולשים רבים במדינות רבות נעזרים בגוגל תחילה עוד לפני חברים, משפחה וקשרי עבודה. גם כאשר יקבלו המלצה על חברה כלשהי, רוב הסיכויים שהם יבצעו חיפוש אודותיה בגוגל וינסו לדלות כל פיסת מידע אפשרי בטרם יעשו עימה עסקים.

לכן מעבר להגדלת המחזור הכספי של החברה מדובר בפלטפורמה המשמרת ומעצימה את "המוניטין" של העסק על מנת להעניק בטחון לצרכן הפוטנציאלי הגולש לאתר הבית של החברה. אבל מוניטין הנו נושא בפני עצמו ולכן נשאיר זאת למאמר הבא.

אנו בקורנגה אמונים על שרות מהיר ויעיל, מקצועיות ברמה גבוהה וכמעט בלתי מתפשרת ויכולות להביא את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל ולמקסם זאת לא רק ברמת החיפוש.

אם אתם סבורים שמגיע לעסק שלכם טיפול שיווקי מקצועי טוב יותר, נשמח להכיר אתכם ולעשות עבורכם מה שאנו הכי אוהבים לעשות: להניב הצלחה לעסק!

בנייה קלה:

תחום הקיים בישראל מזה שנים רבות אך רק לאחרונה זוכה להכרה מהציבור, אנו הישראלים מאמינים גדולים בבלוקים ומלט, ככה חונכנו להאמין אבל האמת רחוקה ממה שאנו יודעים וממה שמכרו לנו כל השנים, אין שום יתרון במלט ובטון. אחת החברות הגדולות והידועות בארץ מוכיחה זאת חדשות לבקרים ושמה.

שקד בנייה קלה: חברה להקמת בתים על פי חיתוך מראש במדינת המוצא והבאתם לארץ במכולות כאשר כל הבית חתוך ומוכן בחלקים להרכבה. מדובר בשיטת בנייה מתקדמת מאד, מאפשרת חסכון עצום באנרגיה לחימום ומיזוג הבית, בנייה בפרק זמן קצר בחצי מהרגיל(חסכון בעלויות שהייה בבית נוסף, שכירות וכו')הבית נבנה בתקנים מחמירים מאד, משלב חומרים איכותיים ומעניק לכם בית ייחודי ומקורי, כזה שאין כנראה לשכנים שלכם.

שיטת בנייה זו זרה לישראלים ויתרה מכך, אנו חשדניים מאד שכן אנו מאמינים במלט ובטון ולא בעץ וחומרים אחרים, גם אם אנו יודעים כי הם טובים יותר בבידוד הבית או בעלות הקמתם ורכישתם הראשונית, לכן החדרת קונספט זה לצרכן הישראלי הממוצע לקח שנים רבות אך המגמה מתרחבת מיום ליום וכיום שקד בנייה קלה בקושי עומדים בקצב הבנייה הנדרש מהם, ישראלים רבים הבינו כי הבית אולי יעלה להם מעט פחות מבית רגיל בהקמה הראשונית, אך למעשה יקבלו בית איכותי מאד ברמה גבוהה מאד, לא כזו שקבלן ממוצע יספק להם ואף רחוק מכך.

יתרה מכך, מי מאיתנו אשר רכש בית פרטי לא נתקל בבעיות אינסטלציה, ביוב, עיכובים בבנייה, חומרים שבאמת אין לך כל יכולת לבדוק או כאלו המוטמנים ישירות באדמה(קווי צנרת חשמל ומים)אותם אינך רואה ולמעשה איכותם או טיבם לא ידועה לך. במקרה של בנייה קלה הכל שונה לחלוטין.

הבית מגיע למעשה מוכן לחלוטין על סך כל חלקיו ומורכב בארץ על ידי צוות מומחים הבונים בתים מסוג זה ורק מסוג זה. קרי, ההתמחות שלהם ברמה גבוהה וידע רב וניסיון שהצטבר אצלם מועבר לבית שלך במהירות ויעילות.

אתר האינטרנט הראשון שבנינו לשקד בנייה קלה הציג תמונות של בתים, ותכנים הקשורים לנושא. כיום זהו האתר השני שבנינו עבור שקד בניה קלה והוא מכיל נתונים ותכנים רבים, דוגמאות לבתים, תמונות רבות ועוד.

האתר משמש צרכנים רבים הנכנסים לקרוא ולהבין את התועלות בשיטה. וכמובן יוצרים קשר. הקידום האורגני המסיבי והיציב המבוצע על ידי קורנגה מאפשר לאתר לשמור על המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל במשך שנים, להוביל את קדמת התעשייה בתחום ולאפשר לחברה לפתח תחומים נוספים הקשורים להקמת בתים.