יתרונות לסרטי תדמית ברשת - 0404
+
יתרונות לסרטי תדמית ברשת Pixabay

יתרונות לסרטי תדמית ברשת

כאשר האדם מקים עסק, הוא מפעיל את כל הקשרים והכישורים שלו כדי לקדם אותו. זאת משום שהוא יודע היטב שללא קידום אינטנסיבי, העסק שלו יקרוס.

משום כך, הוא פונה לרשת האינטרנט כדי להשתמש בשירותים השיווקיים שהיא מציעה – חנות אלקטרונית, אתר תדמיתי, בלוג, פוסט, רשתות חברתיות ועוד. בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לצורך ליצור סרטון תדמיתי איכותי אשר את המכירות.

5 סיבות טובות להשקיע בסרט תדמיתי טוב

אם אתם עדיין מתלבטים אם להשקיע כספים בסרט תדמיתי או לא, אלה כמה נקודות למחשבה שכדאי להביא בחשבון:

טוב לקידום בגוגל – סרט תדמיתי מושקע יכול לתרום לקידום הדירוגים בגוגל. אתר הכולל סרטוני וידאו מעלה את הערך בעיני גוגל והיא מדרגת אותו למקומות הראשונים. כמו כן, בתוצאות הראשונות של החיפוש, הסרטונים מופיעים לפני תוצאות אחרות.

לבלוט בין כולם – הסרט הוא כמו טביעות האצבעות של כף היד: כל סרט ייחודי ומתאים לבית העסק מבחינת הסגנון והמסר שהוא רוצה להעביר. סרט "חזק" במיוחד הופך בסופו של דבר לוויראלי ומצליח להבליט את שמה של החברה מעל מתחרותיה. \

ניתן לצפות בו מכל מקום – סרטון תדמית נגיש לכולם ומכל מקום – החל מהסמארטפונים והטאבלטים הקטנים והניידים ועד למחשבים הנייחים. נעים עוד יותר לצפות בסרטון ולהכניס אותו לתיק עמיד במים מטעם חברת פורטמן איל אשר מציעה אותו כחלק מהמגוון הרחב של מוצרי הפרסום הממותגים דוגמת פאוץ' זרוע לטלפון או רמקול בלוטוס.

אפשר למקם ביוטיוב – כל סרטון תדמיתי טוב אפשר למקם בסופו של דבר ביוטיוב ולהגביר את החשיפה בקרב רבים, שכן יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם (אחרי גוגל).

סיכוי גדול יותר שיזכרו אתכם – הגולשים נוטים לזכור טוב יותר חומר שבו הם צפו, מאשר תוכן לקריאה בלבד.

אז איך מפיקים סרטי תדמית?

הפקת סרטי תדמית היא מלאכת מחשבת. על מנת שהסרטים יהיו איכותיים יותר, יש צורך לבחון כמה פרמטרים. ראשית, יש לבדוק את המסר שאנו מעוניינים להעביר ללקוח – מה מעניין את הלקוחות ברגע נתון? אילו תכנים ניתן להתאים לקהל היעד?

שנית, חשוב לקבוע מהי הייחודיות שלנו כבית עסק – מה אנו מעניקים שאף עסק אחר אינו מעניק (משלוחים בשעות בלתי שגרתיות, מתנות בעת ההצטרפות אל המועדון וכדומה).

כמו כן, מומלץ לפנות אל הפחדים של הלקוח על מנת לשכנע אותו מדוע הוא זקוק לשירות או למוצר שמספקים. לדוגמה, חברה ללקיחת הלוואות חברתיות יכולה להפיק סרטון על אדם שנשאר ללא קורת גג מכיוון שאין לו די כסף ללקיחת הלוואת משכנתא.