למה אתם חייבים לתת למשרד פרסום לעשות את עבודת הדיגיטל בשבילכם - 0404
למה אתם חייבים לתת למשרד פרסום לעשות את עבודת הדיגיטל בשבילכם שאטרסטוק

למה אתם חייבים לתת למשרד פרסום לעשות את עבודת הדיגיטל בשבילכם

בעולם של היום, אין מישהו כמעט שלא מודע לכוחו של האינטרנט בעולמות הפרסום והשיווק. האפשרות להגיע לקהל רחב מאוד ולעקוב אחרי לקוחות פוטנציאליים המגיבים למודעות ולפרסומים, היא עצומה. איזו תועלת נוספת יש לפרסום דיגיטלי בשונה מהפרסום הקלאסי של פרינטים ומודעות בעיתון? הפרסום הדיגיטלי זול בהרבה.

אחרי שהבנו את זה, עומדת בפנינו שאלה הרבה יותר חשובה: האם אתם מוציאים את הפרסום הדיגיטלי לפועל בעצמכם או שאתם נותנים למשרד פרסום לעשות את העבודה בשבילכם.

על מנת להגיע לתשובה הטובה ביותר לשאלה זו, להלן כמה יתרונות וחסרונות שכדאי שתיקחו בחשבון לפני קבלת ההחלטה.

יתרונות – שימוש בצוות פנימי

אתם מכירים את העסק ואת השוק שאתם נמצאים בו. אתם מכירים גם את התוכנית העסקית שלכם לשנה, לחלקים מסוימים בשנה, את המיקום שלכם בתעשייה ביחס למתחרים וכדומה. לא צריך לחפוף אף אחד, לא מבוזבז שום זמן, ואתם יודעים בדיוק מי אחראי על מה. בצורה קלישאתית ופשוטה – אף אחד לא מכיר אתכם טוב יותר מכם.

לא יהיו שום בעיות תקשורת. או לפחות, כל מי שנמצא במשרד יכול להיפגש פנים מול פנים ולפתור במהרה כל בעיה קטנה וכל אי הבנה שהיא. כשאתם מתחילים בפרויקט, הנושא הזה חשוב מאוד, מכיוון שאף אחד לא רוצה לפגר מאחור בתחילתו של פרויקט.

מיקום, מיקום, מיקום. העובדה שכולם בצוות רואים אחד את השני, ובנוסף, מכירים אחד את השני למשך תקופה מסוימת זו תועלת ענקית כשמטפלים בפרסום בדיגיטל. אתם מכירים את הצוות שלכם, יודעים את הכישורים וההרגלים שלהם.

ישנם יתרונות נוספים כשמטפלים בשיווק הדיגיטלי בעזרת צוות פנימי בחברה: אתם יוצרים קשר ישיר עם הלקוחות והקהל, אתם שומעים את התלונות של הלקוחות שלכם ממקור ראשון במקום שיגיע אליכם דרך צוות שיווק ופרסום חיצוני.

יחד עם זאת, ישנם סיכונים אמיתיים בטיפול בשיווק הדיגיטלי בעזרת צוות פנימי בחברה.

תחשבו טוב על שלושת הסיכונים הבאים כשאתם שוקלים האם לשכור את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי.

סיכונים – שימוש בצוות פנימי ולא במשרד פרסום דיגיטלי

רוב הסיכויים שמשרד הפרסום כבר הוכיח את עצמו בשטח, ואתם לא. אלא אם יש לכם ניסיון בשיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות, לא תדעו את ההבדל בין מודעות בדיגיטל למודעות בעולם הישן יותר. שלא נדבר על המקום החזק שתופסות הרשתות החברתיות בשיווק הדיגיטלי. משרד פרסום דיגיטלי משקיע את כל הזמן, ניסיון ומאמץ שלו בעזרה לעסקים בדיוק כמו שלכם. הסיכויים שהם שלמשרד הפרסום יש הוכחות ברורות להצלחות עם לקוחות קודמים.

משרד פרסום כבר יודע ומכיר את כל הסודות של הרשתות החברתיות. בואו נהיה כנים,. אתם משקיעים את רוב זמנם בעסק שהקמתם ומהווה מרכז חייכם כנראה. האם יהיה לכם זמן ללמוד מההתחלה ערוץ פרסומי חדש, או אם מעולם לא עבדתם בפרסום, להשתלט על הצד הפרסומי של העסק שלכם? משרד פרסום דיגיטלי רק מחכה לעסקים כמוכם בכדי לעזור בכל הקשור בשיווק הדיגיטלי ולקחת את העסק לשלב הבא.

למשרד פרסום דיגיטלי יש כבר נוכחות משמעותית ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט, מה שלוקח המון זמן לבנות. אתם הרי כבר יודעים את זה: לוקח זמן לבנות עסק מצליח, הבנוי על אמון, עקביות וזמן. זה קשה מספיק כשמדובר בעסקים פיזיים, אז נסו לדמיין מה זה למשוך תשומת לב, לבנות אמון ולקבל תמיכה במרחב הדיגיטלי. אל תטעו, סוכנויות דיגיטל מבינות את זה ויודעות כמה קשה זה יכול להיות – הן קיימות בכדי לעזור לכם להגיע להצלחה.

ישנם סיכונים נוספים בבניית צוות פנימי שיהיה אחראי על השיווק הדיגיטלי והרשתות החברתיות בניגוד ליצירת מערכת יחסים עם משרד פרסום דיגיטלי שיעשה את העבודה בשבילכם: יש לכם את הזמן הדרוש לזה? יש לכם את הקשרים הנכונים כדי להוציא את המיטב מהפרסום הדיגיטלי? וכדומה.

אנחנו מקווים שתוכלו להחליט עכשיו בצורה חכמה יותר – האם לעשות את עבודת השיווק הדיגיטלי בעצמכם, או לתת למשרד פרסום דיגיטלי לעשות את העבודה בשבילכם.