- שבת שלום עם ישראל היקר | בעזרת ה׳ ננצח
- הותר לפרסום: רס״ל אלון קודריאשוב, לוחם ביחידת אגוז, נפל בקרבות...
- רוכב אופנוע נפצע קשה בתאונת דרכים ברחובות
- שר הביטחון גלנט: "נרחיב את המערכה בצפון - רודפים אחרי חיזבאללה...
- שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו שלא לקיים את מטס חיל האוויר והמשט ב...
- שב"חים ומחבל עם סרט חמאס: 11 עצורים בתפילות הרמדאן
- לשכת רה"מ: נתניהו אישר לראש המוסד לצאת בימים הקרובים עם משלחתו...
- בצה"ל מאשרים: סגן מפקד יחידת הרקטות של חיזבאללה חוסל בדרום לבנ...
- שתי רקטות שוגרו לעבר בירנית שבגליל | כוחותינו תקפו את מקור היר...
- במיליוני שקלים: הקרן לידידות רכשה רכבים ממוגני ירי ליישובי גבו...
ההתאחדות: עד כה נמכרו כ-10,000 מנויים למשחקי נבחרת ישראל
ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שישי) כי חודש לפני משחק הפתיחה במוקדמות מונדיאל 2018 – ה-5 בספטמבר מול איטליה, סמי עופר, חיפה (21:45) – נמכרו עד כה מעל ל-10,000 מנויים למשחקי נבחרת ישראל. בתקופה המקבילה בקמפיין הקודם נמכרו בשלב הזה כ-6,000 מנויים. כמו כן החלה ההתאחדות במכירת תאי צפיה בסמי עופר לחברות מסחריות ובודדים, הכוללים אירוח וחניה. מאמן הנבחרת, אלישע לוי: "מהשיחות שלי עם השחקנים במהלך מחנה האימונים לקראת משחק הידידות מול סרביה ומשיחות שאני מקיים אתם באופן שוטף, ברור לי שהם נרגשים ומייחלים למפגש המחודש עם אוהדי ואוהדות הנבחרת. ברור שעבורי באופן אישי, כמי שיתייצב לראשונה במשחק בית כמאמן הנבחרת, זה יהיה אירוע עוצמתי במיוחד. אנחנו מייחלים לכך שבכל אחד ממשחקי הנבחרת האצטדיונים יהיו מלאים עד אפס מקום, כי הכוח שהנבחרת מקבלת מהיציעים הוא חלק משמעותי מהעוצמה והמחויבות שלנו. אנחנו חייבים את הקהל מאחורינו כדי שהאווירה תהיה מחשמלת וברור שניתן הכל לטובת הקהל. הביחד הזה הוא כל הסיפור שלנו". מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר: "הקצב המרשים של מכירת המנויים מלמד על שני דברים מרכזיים: ראשית, החיבור החזק ונעדר התנאים בין הנבחרת לאוהדים ולאוהדות, קשר מחייב ומרגש. שנית, ההחלטה שלנו לשמור על מחירים אטרקטיביים מוכיחה את עצמה קמפיין שני ברציפות. ברור שלזהות היריבות יש קשר לקצב, אבל אני מאמין כי הקהל בוחר קודם כל לשמור אמונים ולתמוך בנבחרת שלו. הרכב האוהדים והאוהדות במשחקי הנבחרת משופע במשפחות, לפעמים אף שילוב של שלושה דורות, וזה משהו שהקהל מאוד מתחבר אליו. אני תקווה שלכולנו תהיה חוויה מוצלחת בקמפיין הקרוב״.