פרסום בגוגל לעסקים - מדוע עדיף לנהל אותו באמצעות חברה מובילה המתמחה בנושא? - 0404
פרסום בגוגל לעסקים – מדוע עדיף לנהל אותו באמצעות חברה מובילה המתמחה בנושא? shutterstock.com

פרסום בגוגל לעסקים – מדוע עדיף לנהל אותו באמצעות חברה מובילה המתמחה בנושא?

חושבים על פרסום בגוגל לעסק באמצעות מערכת ה-ADWORDS? מתלבטים האם לנהל את הפרסום בגוגל בכוחות עצמכם או לשכור לצורך העניין את שירותיה של חברת אינטרנט המתמחה בנושא? בשורות הבאות תוכלו למצוא את כל הסיבות הנכונות לשאלה המופיעה בכותרת.

הפרסום בגוגל עובד ועל כך תעיד התחרות ההולכת וגוברת על כל מילת חיפוש אפשרית במנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר ברשת האינטרנט. הפרסום בגוגל מתבצע כידוע באמצעות מערכת פרסום מתקדמת וידידותית לעושה בה בשימוש, הידועה בשם ADWORDS, כאשר שיטת הפרסום הנהוגה בגוגל מיושמת באמצעות שיטת הקידום הממומן (PPC) במסגרתה התשלום עבור הפרסום מתבצע רק לאחר חשיפת הגולש למודעת הפרסום שלכם והקלקתו על גבי המודעה.

שיטת הפרסום בגוגל, מאפשרת אומנם לכל אחד ואחת מביניכם לנהל בכוחות עצמו את קמפיין המודעות הממומנות, אך לנוכח התחרות ההולכת וגוברת בתחום הקידום הממומן בגוגל (בכל תחומי המסחר והשירות), מומלץ לכל אחד ואחת מביניכם לשכור את שירותיה של חברת אינטרנט המתמחה בנושא.

פרסום בגוגל לעסק באמצעות חברה מובילה בתחומה

אף על פי שמערכת ה-ADWORDS של גוגל נחשבת למערכת ידידותית למשתמש, היא משלבת בתוכה מגוון רחב של פיצ'רים המהווים כלי-עזר למטרות ניהול קמפיין המודעות הממומנות. פיצ'רים אלו ניתנים אומנם ללימוד אך בדומה לכל תהליך למידה אחר, גם כאן מדובר בתהליך מתמשך העלול לגזול מכם זמן יקר ולעיתים גם לא מעט כסף כתוצאה מהטעויות הבסיסיות אותן תבצעו בשלבי הלימוד וההיכרות המעמיקה שלכם עם המערכת.

כפועל יוצא מכך, אחת מהדרכים הנכונות ביותר לניהול פרסום בגוגל, היא באמצעות שירותיהן של חברות אינטרנט העוסקות ומתמחות בתחום ומספקות שירותי פרסום בגוגל לעסקים. ברוב המקרים, חברות אלו מחזיקות ברשותן גם תעודת הסמכה מטעם חברת גוגל במסגרת תכנית Google Partners.

חברת קידום מובילה בתחומה מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מקצועיים אותם תתקשו להשיג בכוחות עצמכם וזאת גם במקרים בהם אתם מתמצאים באופן חלקי או מלא בכלי העזר הפרסומיים המשולבים במערכת ה-ADWORDS של גוגל. יתרונות אלו מוצעים לכם על ידי חברת הקידום באמצעות כל אחד מהשירותים המקצועיים אותם היא מעמידה לרשותכם:

  • אפיון מטרות הפרסום בגוגל תוך פילוח מדויק של קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם.
  • מחקר מקיף לצרכי איתור מילות וביטוי מפתח רלוונטיים לתחום עיסוקכם למטרות הפרסום בגוגל.
  • שירותי קופירייטינג וניסוח של מודעות הפרסום בגוגל.
  • שירותי אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר המקודם וטיפול מקצועי בכל הנוגע לנראות האתר.
  • מעקב דינמי אחר תוצאות הקמפיין תוך ניתוח אנליטי של הדו"חות הסטטיסטיים השונים אותם ניתן להנפיק באמצעות מערכת ה-ADWORDS.
  • מעקב דינמי אחר פעילות המתחרים הישירים המתמודדים מולכם על המיקומים המועדפים ביותר במנוע החיפוש.
  • עיצוב מודעות PPC ויזואליות כחלק מקמפיין הפרסום ברשת הפרסום של גוגל.
  • ניהול תקציב הפרסום בגוגל ורכישת "שטחי פרסום" בהתאם לעלויות השונות של מילות וביטוי החיפוש הרלוונטיים בעבורכם.

ועוד מגוון רחב של שירותים מקצועיים ההופכים את הפרסום בגוגל לממוקד יותר, תכליתי יותר ומניע לפעולה הרבה יותר.

כיצד לבחור חברת קידום המתמחה בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל?

על מנת ליהנות מכל השירותים המקצועיים המופיעים לעיל ועל מנת להבטיח לעצמכם מסע פרסום ממוקד מטרה ומניב תוצאה בגוגל, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת פרסום מובילה בתחום הפרסום והשיווק ברשת שאחד מהתמחויותיה הינו תחום הקידום הממומן בגוגל.

לצורך הבחירה הקפידו לבדוק את הניסיון המעשי העומד לרשות החברה בתחום הקידום הממומן בגוגל, היקף שירותיה המקצועיים המוצעים לכם במסגרת ניהול מהלכי הפרסום בגוגל, הידע המקצועי העומד לרשותה בתחום הקידום הממומן, וכמובן, היחס והשירות האישי המוענק לכם. כמו כן, אנו ממליצים לכם ליזום פנייה למספר לקוחות החברה בהווה ובעבר וזאת על מנת לקבל מהם חוות דעת ולשמוע מהם על שביעות רצונם מחברת הקידום.

כלים מעשיים לשיפור תוצאות הקידום הממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל, בדומה לכל פלטפורמה שיווקית-פרסומית אחרת ברשת האינטרנט, מחייב אתכם לפעול (במקביל למהלכי הפרסום בגוגל) גם לשיפור האתר המקודם או דף הנחיתה אליו מופנים הגולשים ממודעות הטקסט הממומנות. לצורך כך, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לדאוג לכך שאתרכם (או דף הנחיתה) יותאם באופן רספונסיבי לכל אמצעי הגלישה הקיימים כיום, לרבות, מחשבים נייחים וניידים, מחשבי לוח, טלפונים חכמים ואפילו טלוויזיות חכמות.

כיום, כמחצית מתנועת הגולשים ברשת מתבצעת באמצעות מכשיר הטלפון החכם ולכן כל פעולת קידום, שיווק ופרסום ברשת האינטרנט, לרבות, פרסום בגוגל בשיטת הקידום הממומן, חייבת לאפשר לגולשים גלישה באתרים המותאמים לצורך כך.

בנוסף, אנו ממליצים לכם לדאוג לכך שדפי האתר באתרכם יטענו במהירות ומערכת האתר תשלב בתוכה תפריט ניווט נוח וקל לשימוש. חשוב גם להפקיד על נראות האתר ואיכות התוכן המופיע בו וזאת מכיוון שמחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה מצביעים על כך שגולשי רשת האינטרנט מקדישים בממוצע בין 4 ל-7 שניות בלבד לכל אתר חדש אליו הם נחשפים בטרם קבלת החלטה האם להמשיך לבצע פעולות גלישה באתר או לנטוש אותו בלחיצת כפתור.

חברת אינטרנט העוסקת ומתמחה בליווי מהלכי פרסום בגוגל וניהול קמפיינים ממומנים בשיטת ה-PPC, מעמידה לרשותכם שירות ייעודי שמטרתו בדיקה מקיפה לכל מערכות האתר בטרם תחילת הפעילות הפרסומית בגוגל. בדיקה זו נועדה לצרכי התאמת קוד ותוכן האתר לצרכי החיפוש ברשת וטיפול מקצועי בכל הנוגע לנראות האתר ותכניו במידת הצורך.

לסיכום, את הפרסום בגוגל באמצעות מערכת ה-ADWORDS, מומלץ לנהל אך ורק באמצעות חברות אינטרנט מנוסות המעמידות לרשותכם את כל השירותים המקצועיים המופיעים לעיל.