אבגול מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2018 - 0404
אבגול מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2018

אבגול מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2018

חברת אבגול, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק בדים לא ארוגים עבור חיתולים לילדים ולמבוגרים, מוצרי היגיינה נשית ומגבונים, דיווחה אמש (שלישי), על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2018.

מנכ"ל החברה, דיויד מלדרם: "אנו שמחים לדווח על תוצאות הרבעון הראשון של 2018. במהלך הרבעון הראשון המשכנו להתמקד בקבלת אישורי ייצור סדרתיים מלקוחותינו למוצרים חדשים והאצת התפוקה בקווי הייצור החדשים. ברבעון ראשון המשכנו במגמת הצמיחה בכמות הנמכרת עם גידול של 6.75% בהשוואה לרבעון ראשון של 2017, וגידול במכירות של 13.4%. החברה מתמקדת בהמשך הרחבת בסיס לקוחותיה והגדלת המכירות, לצורך ניצול קיבולת הייצור הנוספת חדשה, ואנו מתקדמים בפעילויות אלו.

סיימנו בתהליך הקוואליפיקציה לכל המוצרים עם הלקוח המרכזי שלנו בהודו, והיקף המכירות והייצור שלנו באתר זה גדלים בהתמדה. בנוסף, באתר בדימונה, נכון ליום לפרסום הדוח נמשכת מגמת הגידול בהיקף הייצור והמכירות , וזאת לאחר השלמת הקוואליפיקציה של מוצרים עבור לקוחות חדשים במהלך הרבעון. בהתייחס לאתר הייצור בצפון אמריקה, אנו מעודדים מההתקדמות החיובית ביעילות התפעולית שלנו באתר זה.

יחד עם זאת, עם תחילת פעילות הייצור המסחרית של קווי הייצור החדשים, אנו נושאים עלויות תקורה נוספות הנובעות בעיקר מעלויות שכר עבודה המיוחסות לקיבולת הייצור הלא מנוצלת, שיימשכו עד למועד בו הקיבולת תנוצל במלואה. עניין זה השפיע באופן שלילי על התוצאות שלנו ברבעון ראשון של 2018. המכירות בדימונה ובהודו מתוכננות לגדול בחודשים הקרובים, זאת כאשר אנו ממשיכים בתהליך הקוואליפיקציה למוצרים של הלקוחות העיקריים שלנו. הקיבולת הנוספת תאפשר לנו למצב את עצמנו כספק באזורים כמו הודו ואמריקה הלטינית, ותאפשר לנו לספק תמיכה נוספת לביקוש למוצרים שלנו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה".