דיסקרט עלתה בקמפיין כחול לבן - 0404
דיסקרט עלתה בקמפיין כחול לבן יריב פיין וגיא כושי

דיסקרט עלתה בקמפיין כחול לבן

דיסקרט מעודדת כחול לבן. רשת דיסקרט, המתמחה באופנת נשים, יצאה בקמפיין חדש שמטרתו העיקרית קידום נושא הייצור בישראל והוקרה לתעשייה הישראלית ולמוצרים מתוצרת כחול- לבן.

רשת דיסקרט, עלתה בקמפיין באמצעות "בלומנקרנץ ושות'" ובהובלת קורין גדעון, הפרזנטורית של הרשת.  

בקמפיין החדש של רשת אופנת דיסקרט, מציגה גדעון את הקולקציה החדשה ופריטים נבחרים בכחול לבן, תוך הדגשת העובדה כי דיסקרט מייצרת אופנת נשים תוצרת ארץ כחול לבן.

ג'קו גבאי, מנכ"ל ובעלים רשת דיסקרט: "הקמפיין החדש מדגיש את החשיבות הרבה לתוצרת כחול לבן בישראל. רוב חברות האופנה הפועלות בארץ מייצרות מחוץ לגבולות ישראל, דבר שאמנם מוזיל את העלויות אך גם מוזיל את האיכות. אנו מאוד גאים בהיותנו חברה ישראלית ויצרנית כחול לבן".

רשת דיסקרט נוסדה לפני למעלה מ-30 שנים ומנהלת 59 סניפים. דיסקרט מעצבת ומייצרת את הקולקציה בישראל, כאשר בכל פריט מושקעת אהבה ומחשבה והקפדה בלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים. רשת דיסקרט מפעילה סניפים בכל רחבי הארץ ובנוסף מנהלת אתר מכירות.

דיסקרט מייצרת עבור נשים במידות 38-48 המעוניינות בפריטי אופנה המתאימים באופן מושלם לגוף הנשי, בין אם מדובר בשמלות נשים, מכנסיים, חצאיות, ג'קטים או עליוניות.

יריב פיין וגיא כושי