הפרסומאי ויועץ התקשורת מוטי מורל נהרג בתאונת דרכים - 0404
הפרסומאי ויועץ התקשורת מוטי מורל נהרג בתאונת דרכים אייל יזהר, ויקיפדיה

הפרסומאי ויועץ התקשורת מוטי מורל נהרג בתאונת דרכים

הפרסומאי ויועץ התקשורת מוטי מורל, נהרג היום (ג׳) בתאונת דרכים בתל אביב. הודעה נמסרה למשפחתו.

מוטי מורל היה פרסומאי, יועץ אסטרטגי ויועץ תקשורת. הוא החל את דרכו המקצועית ב-1975 כקופירייטר ומנהל קריאטיבי במשרדי פרסום. בין הלקוחות בהם טיפל היו הבנק הבינלאומי הראשון, הבורסה לתכשיטים, ארגון "חוקה לישראל", מפעלי הבירה, אסם, בנק הפועלים וטמפו. 

בשנת 1985 הקים את חברת "מורל פרסומאים" לפרסום עסקי, ובנוסף ניהל שורה של מערכות בחירות לכנסת. מורל היה חלק מצוות הבחירות של הליכוד בשנת 1988, קופירייטר ראשי במערכת הבחירות של יצחק רבין בשנת 1992 ("ישראל מחכה לרבין"), מנהל הקמפיין במערכת הבחירות של בנימין נתניהו ב-1996 ("פרס יחלק את ירושלים"), ושל מפלגת ישראל בעלייה בשנת 1999 ("נאש קונטרול").

אחד ההישגים הגדולים של מורל הוא ניצחונו של בנימין נתניהו בבחירות 1996 מול שמעון פרס. נתניהו פיגר בסקרים בפער של כ-20%, ונראה היה כי הניצחון של פרס מובטח. הסלוגן "פרס יחלק את ירושלים" שהגה מורל, סייע לניצחונו של נתניהו.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: ״שמעתי בצער רב על מותו הטראגי של מוטי מורל. מוטי עמד בשורה הראשונה של יועצי התקשורת בישראל. הוא בלט במקצועיותו, בתבונתו, בחדות מחשבתו ובמרצו הבלתי נלאה.

רעייתי ואני מוסרים את תנחומינו העמוקים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".