כיצד להתמודד עם בריחת שתן בעבודה - 0404
כיצד להתמודד עם בריחת שתן בעבודה pexels

כיצד להתמודד עם בריחת שתן בעבודה

רבים מהסובלים מבריחת שתן עדיין פעילים בשוק העבודה. כל עבודה היא שונה, אבל לא משנה מה אתם עושים במשך היום בעבודה, הנה כמה עצות מועילות שיעזרו לכם להתמודד עם בריחת השתן.

אי שליטה על שלפוחית השתן אינה משפיעה על קשישים בלבד. לפי סטטיסטיקות בארה"ב, אחת מתוך ארבע נשים ואחד מתוך ארבעה גברים מעל גיל 18 חוו אפיזודות של דליפת שתן שלא מרצון. נשים בשנות השלושים עד השבעים לחייהן חוו בדרך כלל לפחות אפיזודה אחת של דליפת שתן לא רצונית (בעיקר אחרי הריונות).

התמודדות עם תסמינים של בריחת שתן בזמן העבודה היא בהחלט סיבה לדאגה. מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פגישות, ארוחות צהריים עסקיות או ישיבות ארוכות?

במדריך הקצר שלהלן אספנו מספר הצעות עבור ניהול של בריחת שתן בזמן השהות בעבודה.

בריחת שתן בעבודה: טיפים שיעזרו לכם לבצע את העבודה מבלי לדאוג

כדי לנהל את יום העבודה שלכם ללא בעיות או חששות, או להצליח ללהטט פגישות ארוכות או ארוחות צהריים עסקיות עם לקוחות או עמיתים לעבודה, הנה מה שמומחים ממליצים לעשות.

  1. מוצרי ספיגה עבור בריחת שתן: לבחור את הנכונים

על מנת למנוע דליפות לא נעימות או ריח רע, עדיף ללבוש מוצרים המותאמים עבור בריחת שתן כגון חיתולים למבוגרים של המותג הדני אבנה או תחתונים סופגים שנלבשים כמו תחתונים רגילים לחלוטין. בחירת מוצר איכותי יגדיל את הנוחות שלכם ויגרום להרגיש מוכן יותר כאשר נפגשים עם לקוחות או עמיתים לעבודה.

תמיד מומלץ לשמור על מוצרי ספיגה חלופיים בהישג יד, במכונית או במקום בטוח, במקרה של תקריות לא צפויות שיצריכו החלפה.

  1. תכננו את ההפסקות שלך כך שתוכלו לרוקן את השלפוחית באופן קבוע

תכנון של הפסקות קבועות במהלך סדר היום של העבודה חשוב מאוד על מנת להימנע ממצב של שלפוחית מלאה ולהפחית את הסיכון של דחף פתאומי ובלתי נשלט למתן שתן.

אם אתם מתכנים הפסקות תכופות לריקון השלפוחית, לא תצטרכו להשתמש במוצרים בעלי ספיגה גבוהה כמו חיתולים למבוגרים בזמן העבודה.

  1. הכינו את "ערכת ההישרדות" האישית שלכם

לאן שאתה הולכים, במיוחד אם אתם נוסעים הרבה, לא לשכוח את "ערכת ההישרדות" האישית, המורכב ממוצרי ספיגה נוספים, מוצרי היגיינה וכל דבר אחר שתרגיש בנוח יותר אם יהיה זמין לך בכל זמן ובכל מקום.

מגבונים סופגים חשובים מאוד כדי לסייע להילחם בחיידקים, אשר עלולים להחמיר את המצב של בריחת שתן. בחרו מוצר בעל אחוז מים נמוך, שכן לחות עלולה לגרום לדלקות ולפצעים בעור. שמרו על עור יבש ככל האפשר!

  1. הפסקת צהריים חכמה: משקאות וצריכה מומלצות של מזון

תזונה נכונה חשובה במיוחד בהתמודדות עם בריחת שתן. הנה כמה טיפים פשוטים על מה כדאי לאכול ולשתות, לא רק בעבודה:

  • אין לשתות הרבה מים בבת אחת. עדיף לצרוך נוזלים בצורה מאוזנת במשך היום, בכמויות קטנות ובטמפרטורת החדר. לשתות פחות לא שווה פחות דליפות: זה אחד מאותם מיתוסים כוזבים על בריחת שתן.
  • מומלץ לוותר על קפה ותה אשר ממריצים את שלפוחית השתן. מומלץ לשתות מיץ חמוציות ומיצים אחרים שעשירים בויטמין סי ומעולים בהגנה על הריריות של דרכי השתן.
  • הימנעו משוקולד וממזון חריף.
  • איכלו בצורה קבועה מזונות כמו תפוזים, קיווי ואננס, יוגורט ודגנים.
  1. בצע תרגילים קיגל אפילו בעבודה

חיזוק שרירי רצפת האגן יעזור להגדיל את טונוס השרירים ולשלוט בדליפת שתן. אתם יכולים לבצע את התרגילים הרגילים אפילו בעבודה.

זיכרו, לא משנה מה הסיבה שבגללה אתם סובלים מבריחת שתן, ניתן להתמודד עם הבעיה ולטפל בה באמצעים שונים.