סטרייטקאסט מכירה בקרדינליטי "בין 10 שכדאי לעקוב אחריהן ב-2018" - 0404
סטרייטקאסט מכירה בקרדינליטי "בין 10 שכדאי לעקוב אחריהן ב-2018" בן פרנסקה, ויקיפדיה

סטרייטקאסט מכירה בקרדינליטי "בין 10 שכדאי לעקוב אחריהן ב-2018"

בדוח החדש שלה "שינוי דיגיטלי משמעו כלים חדשים בשביל העסק" חלק מהזרם פעילות גלובלית, תיאום, ניתוח נתונים ומונטיזציה (ODAM) סטרייטקאסט מכירה בגישה החדשה של קרדינליטי לגבי עיבוד נתוני עתק כדי לספק יישומים כגון חוויית משתמש, בינה תפעולית, ניתוח רשתות, ניהול נטישת לקוחות ובינת שיווק.

סטרייטקאסט זיהתה שהפלטפורמה CARDINALITY Perception מקבצת כמויות גדולות של נתונים ממקורות ספקי פתרונות ענן מרובים כדי לתת מענה לקבוצה גדלה של צורכי ניתוח נתונים מצוותי עבודה אופרטיביים שונים והעסק הרחב. היא גם עושה זאת בקיצבי בליעה ורמות אחסון שבעבר נחשבו לא מעשיים.

"הפלטפורמה, שמשתמשת בעקרונות תכנון שקשורים למיקרו שירותים ולרכיבי פתרונות במכולות, היא התקדמות גדולה במתן מענה לצרכים של ניתוח נתוני ספקי פתרונות ענן במחיר שפלטפורמות שהוגדרו קודם לכן לא יכלו לגעת בו", אמר קרל ווייטלוק, מנהל אסטרטגיית ה-ODAM הגלובלית של סטרייטקאסט. "התעשייה צריכה דרכים להפוך נתונים לחכמים במחירים שהיא יכולה להרשות לעצמה".

סטיבן בווקר, מנכ"ל ומייסד שותף של קרדינליטי, אמר: "אנחנו משתמשים בשילוב הייחודי שלנו – מומחיות בתקשורת ובמדע הנתונים – כדי לאפשר לספקי פתרונות ענן לנצל את הטכנולוגיות הפתוחות הכי חדישות כדי להניע שינוי דיגיטלי. אנחנו באמת נרגשים לקבל הכרה מארגון כמו סטרייטקאסט | פרוסט אנד סאליבן על היותנו חדשנים וכאלה שכדאי לעקוב אחרינו. נהיה בכנס המובייל העולמי בברצלונה השנה, אז בואו לבקר אותנו באולם 7, דוכן C23".