3000 תלמידי בתי ספר תיכוניים ישתתפו בכנס המדעי הרביעי לתלמידים - 0404
3000 תלמידי בתי ספר תיכוניים ישתתפו בכנס המדעי הרביעי לתלמידים דוברות עיריית חיפה

3000 תלמידי בתי ספר תיכוניים ישתתפו בכנס המדעי הרביעי לתלמידים

בכנס המתקיים ביוזמת אגף החינוך בעיריית חיפה בשיתוף הטכניון והמדעטק ישתתפו כ – 3000 תלמידים כתות ז' עד י"ב הלומדים לימודי מתמטיקה ומדעים מתוגברים. הכנס המתקיים זו השנה הרביעית ברציפות בטכניון ובמדעטק נועד לחשוף את התלמידים לטכנולוגיות חדשניות פורצות דרך ולעודד אותם להמשך לימודי גבוהים בתחומי המדע והטכנולוגיה. הכנס יתקיים במשך ארבעה ימים כאשר כל אחד מהימים מיועד לשכבת גיל שונה:

ברביעי יתקיים הכנס בטכניון בהשתתפות כ- 900 תלמידי כיתות י'-י"א אשר לומדים מתמטיקה ומדעים ברמה של 4 ו- 5 יחידות לימוד. היום יוקדש לאיום הסייבר בעידן המכונות החושבות, הפסיכולוגיה של הטכנולוגיה, כוכבים מתפוצצים ויצירת סודות היקום, ועולם המידע של המחר – ננו טכנולוגיה, וחומרים קוונטיים.

בחמישי יתקיים בטכניון בהשתתפות כ – 700 תלמידי כיתות ח' ו ט' המשתתפים בתוכנית "מצוינות במדעים" ומובילות לטכניון". בין זה יעסקו התלמידים בנושאים כגון: "עולם החומרים והמח" ו"מותר האדם מהמכונה".

בראשון יתקיים במדעטק בהשתתפות כ- 400 תלמידי כיתות ז' באירוע שיתקיים במדעטק ובמהלכו יצפו במופע הדגמות מדעיות בנושא חשמל ואלקטרוניקה, סינמטריקס, קולנוע רב חושי – טכנולוגיות בנייה משחר האנושות ועד לגורדי שחקים של ימנו.

ברביעי (21.2) יתקיים בטכניון בהשתתפות כ – 650 תלמידי י"ב אשר לומדים 5 יח"ל במתמטיקה ומדעים. את היום יפתחו [בשעה 09:30] ראש העיר חיפה יונה יהב, נשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא, ומנכ"ל משרד המדע והטכנולוגיה פרץ חאן. בין ההרצאות שישמעו התלמידים ביום זה: "ביג דאטה – מה הטלון שלכם יודע עליכם?". "העתיד – עולם הדאטה", "דרכים חדשניות לפיתוח יכולת הלמידה שלנו". פאנל יזמים שיישא את הכותרת: מחלום למוצר", "יוזמה לאומית 2020",

כמו כן ישתתפו התלמידים בפאנל יזמים: "מחלום ליצירה".

הירשם
התראה על
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
אתר 0404 מכבד את זכויות היוצרים ועושה מאמצים לאיתור בעלי הזכויות ביצירות הכלולות בכתבות. אם זיהית יצירה שאתה בעל הזכויות בה ואתה מעוניין להסירה מהכתבה, אנא פנה אלינו למייל: [email protected]
0
Would love your thoughts, please comment.x